Kaiko Har funnits en likadan tråd förut och ja startar en ny. Kan vara roligt och veta vart alla är ifrån då det börjar komma Cluben supportrar på bulletin från många olika delar av Sverige. Så ja startar Jag kommer från: Malmslätt >> Hejde(locos)gården
MagnuM Från början Linköpingbo, men uppvuxen strax utanför Ljungsbro. Innan jag lämnade stan så bodde jag 2 år i Skäggetorp centrum och 2 år på Kaserngatan i Linköping. Bor sedan Oktober 2006 i Härnösand/Västernorrland. // MagnuM
Asplund # 77 Ekholmen>>Siffet>>Hejdegården>>Berga>>Tannefors Jag har hållt mig på rätt sida av stan iallafall 8)
Nersing Född i Kalmar, Sedan Ekholmen i ett par år... en stund i skägget me, men insåg att det bara är skit. Så det blev Ekholmen och där är man kvar
ananasen maspelösa -> Berg, fader bor i vidingsjö, innan det allt från ryd till tallboda. Men trvis helt klart bäst i Berg så spenderar mina veckor där
Lotchen74 Karlskrona->Oskarshamn->Linköping (Lambohov->Skäggetorp->Majelden) Gjorde även en avstickare till Örebro i två år under gymnasietiden.