Fröberg wroteHar du slängt iväg någon beställning än ? Och vilken blev det ? 🙂
Playstation 3 är på väg. Förhoppningsvis har jag henne imorgon. Annars får jag väl vänta tills måndag.
När jag läste på lite så var det egentligen aldrig någon tvekan. Många oberoende källor vittnar om 360 dåliga kvalitet på hårdvaran. Dom har tydligen en felprocent på sina maskiner på 15-30 % globalt. 2% brukar räcka för att en vara ska anses hålla låg kvalitet.
Visst, PS3 är fortfarande dyr. Men jag fick iallafall ett relativt schysst pris. Konsol, 2 trådlösa kontroller, 2 spel fraktfritt för 5699 :- Det är okej pris för mig iallafall. Jag är också intresserad av Blu-ray spelaren, och enligt flera testare så håller den ju minst lika hög klass som många av spelaren som finns ute nu.
Jag slog ihop flera saker innan jag tog mitt beslut. Framtidssäkrad för många år framöver, Bluerayspelare av bra kvalitet, möjlighet att surfa trådlöst på TV:n, HDMI-utgång, snygg desing (kommer göra sig bra på hyllan :wink: )
Kort sagt, känns iallafall inte som jag kommer ångra mig! FÃ…r också hem EA NHL 08 någon dag efter, vilket ska bli hur kul som helst!
// MagnuM