MagnuM wroteMycket möjligt att man gör så på PC-versionen. Playstation 3 som jag lirar finns det ej någon säsongsfunktion för elitserien. Det finns faktiskt inget säsongsläge överhuvudtaget utan det är "Dynastymode" som gäller.
Just det, tänkte inte på att det kunde vara olika för PC vs konsol. Men det är verkligen uselt, det skulle verkligen behövas lite konkurrens så att de gör lite mer välgjorda spel.
MagnuM wroteVad det gäller svårighetsgraden. Det måste vara som natt och dag mellan pc/xbox360-ps3! Svåraste nivån för mig är verkligen skitsvårt! Dessutom har spelet en intelligent AI vilket gör att datorn kan "tänka" och anpassa sig efter hur jag spelar. Men om det är så pass lätt när du spelar, byt upp dig till en Playstation 3 eller snikversionen Xbox360 :wink:
2007 skulle vara rätt stor skillnad mellan PS2 och PC, min kompis som jag är rätt jämnvärdig med hade rätt jämna matcher på PS2 medan jag vann med 30-40 mål på PC. Så är det ens någon liknande skillnad i år bör svårighetsnivån på PS vara rätt svår.
PS3 skulle jag gärna ha, dock så skulle den få kosta max, ja 2500:- kanske, för att vara köpvärd för mig.