emil_e89 wrote13ulow wroteMed lite updates till NHL 2007 så kan man få en liten försmak av hur de nya uppställningarna kommer att se ut.
Uppdateringarna innehåller även trupperna till Elitserien så som de ser ut idag, dvs även mr Burke Henry är med i LHC. Ypperligt tillfälle för er som vill testa honom och se vad han går för för att sedan meddela styrelsen :wink:
Säker på att det är årets trupper som är med?
Vanligtvis så är det föregående års trupper som brukar gälla vilket gör att man får lägga ner lite arbete själv om man vill ha de aktuella laguppställningarna och det är ett minus.
Det är ju NHL 2007 jag pratar om nu och jag är säker på att det är trupperna så som de ser ut idag ja. Annars skulle inte LHC ha med Burke Henry som jag skrev. I den uppdateringen jag kör är det alltså så uppdaterade trupper som det går att få.
Ett stort minus är dock att när man möter Skellefteå så är det SSK:s arena, logga och dräkter. Södertälje spelar med dräkter som tillhör Leksand. Även logga och arena är fel. Antagligen kommer det nån ytterligare uppdatering som fixar även detta.
På NHL Depot finns en mängd uppdateringar för den intresserade. Man måste vara medlem men det är gratis och går på direkten.
Huruvida trupperna är de rätta i NHL 2008 låter jag vara osagt, men som någon skrev tidigare i tråden ska det vara rätt säsongs trupper även där. En stor förbättring mot föregångarna ifall detta stämmer.