pjaer wroteHeldragna wrotepjaer wroteJag själv skulle troligtvis inte följa med på en till resa till sthlm vare sig den hette invastiongloben eller slakt 08.
Börjar bli lite väl utjatat nu va? En invastion Göteborg eller skulle tilltala mig mer iaf.
Var än Cluben spelar o det är organiserad resa så åker man!! Thats it!!
Ja förvisso. Men jag tror inte ni ska räkna med allt för mycket folk en sådan resa. Det är vad jag själv tror, men kan ju inte tala för alla andra...
Varför så neg om att åka och dessutom andras vilja att åka? Globen är en av de närmaste arenorna, tacka f-n för att vi reser!! Något annat finns ju inte på kartan! Sedan kan man alltid diskutera det där med namn på det hela... Men hela den debatten tycker jag är tämligen underordnad så den överlåter jag glatt till andra.
Har du tänkt på att om alla resonerar som du kan man lika gärna lägga ner ALLT resande. För det finns folk som tycker samma sak om stället som DU helst vill åka till... Men förhoppningsvis resonerar de inte likadant utan åker iaf. Vad är det som driver dig till att åka? Verkar vara "garanterat mycket folk som vill skapa stämning så du får en upplevelse" - när det istället borde vara "viljan att åka och stötta och se Cluben försöka mosa DIF på deras hemmarink" Det går som det går, men det gör faktiskt en skillnad av att man är där och väsnas. Och den skillnaden räknas, oavsett hur lite man än når fram.
Det som upplevdes på premiären 03/04 (mot just DIF i just Globen) skulle aldrig i helvete uppstått med en sådan mentalitet - ger du inget, får du inget... Alla resor kan inte vara tusentals personer i extas. Glöm inte bort att det ofta räcker med ett fåtal Clubensupportrar för att göra resan till en minnesvärd och fullvärdig supportertripp med alla de förväntade inslagen. Och aldrig, aldrig har jag skämts över om vi varit få, Cluben förlorat nesligt eller annat gått ens vilja emot, inte ens de dåligt bemannade semifinalerna i våras - FÖR JAG VAR DÄR!!! Och det är det som räknas, för laget såväl som alla andra i hela j-vla universum... Glöm ALDRIG det! :twisted:
I dag rullar det många fler norröver, och alla älskar vi Cluben... 8)