Jag som Rangers-fan är sugen på att köpa en äkta matchtröja(ej matchanvänd) men har inte lust att lägga ut drygt nästan 2000:- på den varav cirka hälften är frakt.
Jag undrar därför om någon kan tipsa om en bra hemsida där man kan köpa en Rangers-tröja i Sverige där inte frakten går på tusen spänn.

Har ej provat köpa från dessa: http://www.cfsport.se/

Pris:
Kr 877.00 inklusive frakt.

edit, fast du säger "äkta" matchtröja... så det kanske inte var vad du sökte...

Berka wrote

Har ej provat köpa från dessa: http://www.cfsport.se/

Pris:
Kr 877.00 inklusive frakt.

edit, fast du säger "äkta" matchtröja... så det kanske inte var vad du sökte...

Tack, det var precis vad jag sökte 🙂

Köpte en Liverpooltröja på cfsport. Snabb leverans och inga problem. Rekommenderas.

Markus wrote

Köpte en Liverpooltröja på cfsport. Snabb leverans och inga problem. Rekommenderas.

Hur snabb? Hur många dagar pratar vi typ?

Minns inte exakt men jag har för mig att det var 2-4 dagar bara. Gick snabbt och smidigt minns jag.

3 månader senare
emil_e89 wrote

Jag som Rangers-fan är sugen på att köpa en äkta matchtröja(ej matchanvänd) men har inte lust att lägga ut drygt nästan 2000:- på den varav cirka hälften är frakt.
Jag undrar därför om någon kan tipsa om en bra hemsida där man kan köpa en Rangers-tröja i Sverige där inte frakten går på tusen spänn.

skulle säga att 2000:- inte är dyrt eftersom dem "riktiga" tröjorna spelarna har på sig på isen kostar mellan 1500 och 2000 att tillverka.

Skicka efter orginalet från nhl.com du kommer märka vart dom extra pengarna tog vägen och det är värt varenda krona.

Go wings Go

6 månader senare

Om jag köper en NHL-tröja nästa säsong blir det en All-Star tröja. Men det vore ju kul att även ha favoritklubben på den med. I NHL är det Red Wings. Dessa tröjor kan man ju tydligen inte få tag på via den sidan dessvärre.

Krångligt tips, men har du tur så blir det billigt som fan:
Känner du någon som ska till USA? Be isf denne att köpa hem en tröja. Jag högg min Rangers (Shanahan) när jag var i New York. 160 dollar (i dåvarande kurs ca. 860kr). De flesta städer har ju NHL-butiker, den bästa finns på Manhattan i NYC.

Om inte detta funkar så rekommenderas cfsport. Har flera polare som handlat där. Funderar själv på att göra det.

12 dagar senare
Hellraiser wrote

Krångligt tips, men har du tur så blir det billigt som fan:
Känner du någon som ska till USA? Be isf denne att köpa hem en tröja. Jag högg min Rangers (Shanahan) när jag var i New York. 160 dollar (i dåvarande kurs ca. 860kr). De flesta städer har ju NHL-butiker, den bästa finns på Manhattan i NYC.

Om inte detta funkar så rekommenderas cfsport. Har flera polare som handlat där. Funderar själv på att göra det.

bara 160$ då va det inte den "riktiga" (Authentic Jersey)? dom brukar ligga lite över 300$

Beställde nyligen en Sharkströja (Thornton) från www.cfsport.com och är mycket nöjd med tröjan!

Thornton

Crims0n wrote

Beställde nyligen en Sharkströja (Thornton) från www.cfsport.com och är mycket nöjd med tröjan!

Thornton

Jag beställde en Rangerströja för snart ett år sen och är grymt nöjd med det köpet med, bra kalivét på tröjorna och snabb leverans. Högt betyg! 🙂

8 dagar senare
emil_e89 wrote
Crims0n wrote

Thornton

Jag beställde en Rangerströja för snart ett år sen och är grymt nöjd med det köpet med, bra kalivét på tröjorna och snabb leverans. Högt betyg! 🙂

Om du är så nöjd med en tröja med riktigt dålig kalivét (jämnfört med dom man köper från nhl.com) tycker jag du ska prova att skicka efter en "riktig" tröja. Och jag kan lova att du kommer inse var dom extra 1500:- tog vägen.

replika är ALDRIG samma sak som en riktig Authentic.

Pass på nu när det är 20% rea på shop.nhl.com plus att dollarkursen är riktigt låg.

om det är dålig kvalite på dom från cfsport så måste dom äkta va något i hästväg, kan lungt säga att dom från cfsport är grymma och riktigt lika.

Robin013 wrote

om det är dålig kvalite på dom från cfsport så måste dom äkta va något i hästväg, kan lungt säga att dom från cfsport är grymma och riktigt lika.

dom från nhl.com ÄR riktiga, inte " grymma och riktigt lika" Det är skillnaden ;-)

Det skulle va det då. Nu har jag ju inte suttit med två och jämfört, men så stor skillnad tror inte JAG att det är.

Robin013 wrote

Det skulle va det då. Nu har jag ju inte suttit med två och jämfört, men så stor skillnad tror inte JAG att det är.

Det är det, jag trodde inte heller det. ska se om jag kan fixa några högupplösta bilder på mina tröjor