Magnusson Håller med Palle om att Koistinen är ett intressant namn, han beskrivs i AHL: "Skates like a forward, moves the puck like a forward.." så onekligen en snabb och offensiv inriktad kille som jag inte hört nåt om att vara helt oduglig i defensiven heller.
Hellraiser Stämmer in i kören om Koistinen. Karln verkar nästan lite för bra för att vara sann (dvs av de spelare som faktiskt är tillgängliga), och det vore ju helt klart ett trevligt alternativ. Men det är upp till Hemlin. Säkert kan han leverera ett ess till. Det har ju hänt tidigare under denna Silly Season.
tRi0K då får man hoppas på finnen .. Jag tycker Hemlin borde presentera det sista nyförvärvet snart ... Han måste ju få chans att komma in / träna med grabbarna/gubbarna i cluben INNAN dom går på is ... Lr har jag fel ???
[raderad] Ja, när ska han presentera sita backen/backarna egentligen? Hemlin ska då göra så naglarna är helt bortbitna... Men det lär nog bli någon i klass! Jag känner det på mig! Bara det inte är så att det tar så lång tid för han inte hittar någon. Vi kanske desperat får tag i någon medelmåtta.... :shock: Men nu ska jag inte vara negativ.
ed wood 2 Imorgon kväll är LHC:s årsmöte. Man kanske väljer att presentera ett nyförvärv då....? Hoppas kan man ju alltid.
Wenner Man kan ju alltid hoppas 🙂 Högerfattad offensiv spelskicklig back som vill ha lite betalt och gärna stannar ett par år. Är det för mycket att begära? :wink: Nåja, det blir nog bra till slut
Markus Välkommen till nutiden. Hur gammal är inte den där artiklen? 🙂 Alla parter är överrens om att Junland ska stanna i minst en säsong till i Linköping.
QPR M.Jandelin wroteglöm det jag skrev Kunde inte annat än skratta Jandelin du kanske har vaknat just nu och är så upprymd av era senaste två nyförvär så att du både glömde tid och rum.
angema Det senaste jag har hört är att det är två backar som ska värvas. Att döma av beskrivningen av den ena är det Nevalainen. Den andra är en förstaback.
lkpg__ angema wroteDet senaste jag har hört är att det är två backar som ska värvas. Att döma av beskrivningen av den ena är det Nevalainen. Den andra är en förstaback. Vem utav alla Nevalainen?
Asplund # 77 lkpg__ wroteangema wroteDet senaste jag har hört är att det är två backar som ska värvas. Att döma av beskrivningen av den ena är det Nevalainen. Den andra är en förstaback. Vem utav alla Nevalainen? Denna är det http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3875 Varför inte sikta in sig på tvillingsyrran till Damlaget när man ändå håller på??
[raderad] Tycker han verkar som en bra värvning men då behövs någon med lite mer rutin också! Vi behöver en Mange/Honken!
Stolpskottet Nevalainen och en 1:a back gör mig skapligt nöjd. Hade dock räknat med en mer etablerad breddvärvning. Mycket ungt och orutinerat i backlinjen om angemas signaler stämmer.
Blom Frölunda tappar: http://islanders.nhl.com/team/app/?service=page&page=NewsPage&articleid=319744 För våran del tycker jag att Öhrstedt skulle fungera utmärkt som kompleterings back plus då en riktig första back.
[raderad] Håller med Blom där, signa Öhrstedt som sjundeback. Stabil, placeringssäker och (troligtvis) ganska billig. Ska bli mycket intressant att se om Hemlin kan hosta up en första/andra-back imorgon på årsmötet. Jag hoppas på den där Koistinen iaf.
Blomberg Blom wroteFrölunda tappar: http://islanders.nhl.com/team/app/?service=page&page=NewsPage&articleid=319744 För våran del tycker jag att Öhrstedt skulle fungera utmärkt som kompleterings back plus då en riktig första back. Då blir det absolut Frölunda för Micke Holmqvist
emil_e89 Nevalainen känns absolut som en bra värvning men han är som sagt ingen ersättare till Mange. Nevalainen och Koistinen, då är jag nöjd 🙂
stefan Palle Kuling wroteJag har tidigare flaggat för Ville Koistinen. Han gjorde ett bra VM, är i en bra ålder och samtidigt kan det vara bra att få in en finne till så att inte Vahalahti känner sig utanför (killen som aldrig lämnat TPS Ã…bo tidigare). Amen dra på trissor! Vi har ju slut på finnar! Ja jädrar... 😃