emil_e89 highbury2 wrotehttp://www.eliteprospects.com/player.php?player=7556 Ung och intressant!! Mycket intressant skulle jag säga!
erik_b Kul notering att Timo Koskela leder den interna poängligan i Tappara, han som gjorde ett fåtal matcher för LHC under mitten av 90-talet =)
Magnusson http://rutube.ru/tracks/383604.html?v=5f01f6d7edb2665307f6501192619cc8 Vi borde kanske förstärka med denna kille inför ett tufft slutspel? :lol: :lol: Ett som är säkert är ju att Diciplinnämden skulle skita i byxan 8)
Målis "Liket" är klar för HV! spelar mot oss ikväll................. http://www.hv71.se/Nyheter/Lindstrom-gor-comeback-i-HV71/
Hellraiser Målis wrote"Liket" är klar för HV! spelar mot oss ikväll................. Var läste du det? EDIT: Glöm det. Såg storyn själv på aftonbladet.
[raderad] Malmö scoutar nyförvärv.. Peter Andersson å Bobo Simensen var på matchen idag.. och dom snackade även med Hemlin. Kan de va Kim Staal, Fredrik Emvall å Tim Eriksson dom vill köpa loss? jatack
Ahlberg Kim Staal? Icke troligt, men det är väl den spelare som ändå makes the most sence eftersom han är gammal MIF-ikon. Tror och hoppas dock på att de kommer och tar Pihl eller Tim.
Hellraiser Magnusson wroteVahalahti är väl kanske mest troligt att de var och kolla på?? Ja det är nog Ville. Bra tänkt där. Kan iofs vara Tim också. Men Ville makes sense då han ryktas vara på väg bort en längre tid.
Magnusson OM vi nu säljer en spelare till MIF kanske det vore läge att ta in en riktig powerforward som ersättare? Vad hände med Morrison tex? Annars kanske det kan finnas några andra energispelare lediga, laget saknar Torkki-typer/ vinnarskallar för ett stundande slutspel.
X-(:)-X-y De vill inte ha några energispelare på isen, kolla bara hur mycket istid Blomdahl får, och varför släppte man Torkki i första läget? Nej, här ska det vara isprinsessor för hela slanten
Moridin Fluebuy wroteDe vill inte ha några energispelare på isen, kolla bara hur mycket istid Blomdahl får, och varför släppte man Torkki i första läget? Han hade väl knäproblem och man var orolig över hur han skulle klara dom, hade han däremot varit helt frisk skulle han nog fått vara kvar tror jag.
[raderad] Moridin wroteFluebuy wroteDe vill inte ha några energispelare på isen, kolla bara hur mycket istid Blomdahl får, och varför släppte man Torkki i första läget? Han hade väl knäproblem och man var orolig över hur han skulle klara dom, hade han däremot varit helt frisk skulle han nog fått vara kvar tror jag. Förmodligen inte då LHC inte hade för avsikt att ersätta en tappad fighter/energispelare.. Torkki ut.. Vahalahti in typ....
Jacke Fattar inte varför folk klagar på Staal, 10 kassar är ju helt ok. Då är det betydligt värre när det gäller Tim, Emvall och Vahalahti. Sen har dansken kanske tveksam form just nu men det har ju o andra sidan de flesta i truppen.
köttet Enl källor inom LHC så släppte man Torkki pga hans skadeproblem. Och det är väl högst förståeligt. Man kan inte ha en spelare i truppen som missar en tredjedel av säsongen. Det är även en risk i ett längre perspektiv efterom klubben tvingas betala sjuklöner osv. I Torkkis fall valde man att inte chansa, vilket jag tycker var helt rätt. Att han sen inte ersatts med en liknande spelare är en annan sak.
smocken_jesus jag tänkte på om man kunde ta tillbaka torkki innan transfern stängs för jag läste här på forumet för ett tag sen då va det en som sa att han/hon hade snackat med torkki och att han gärna ville tillbaka till LHC. Där har vi en spelare som jag vet många skulle vilja se i Clubens färger igen