Jocke_L wroteHur i helvete kan man bli upprörd över den artikeln med Jocke E? Ofattbart. Killen är från Södertälje, har spelat i Södertälje större delen av sitt liv och HÖR OCH HÄPNA....han har hjärtat i Södertälje. Fan vad konstigt...
Den som på allvar tror att LHC tagit över i hans hockeyhjärta måste ha rökt starka grejer.
Så in i helvete att jag kan reagera på det. Jag mår alltid illa av att se en spelare i Clubens färger som uttalar sig om sin kärlek till sin moderklubb. Så klart har jag förståelse för att moderklubben alltid ligger närmast om hjärtat! Men det jag reagerade på var artikeln i fråga! Ofattbart? Ja tydligen för dig. Man ser olika på saker och ting. Jag har också haft svårt för Jannes "tjänstledighet" från första början. Men det är väl ofattbart det med? Det ska väl också kännas så jävla bra det? En tränare som är ANSTÄLLD hos en elitseriekonkurrent. I mina ögon är det en aning olustigt.
Angående Jocke E. Det var kanske en aning hårt av mig när jag skrev att han gärna får lämna inför nästa säsong. Han får gärna stanna kvar nått år till innan han åker hem till fina Söderälje. (Med allas tillåtelse och klapp på axelnl Inga sura miner från någon och allt är frid och fröjd? Pyttsan. Det kommer säkert som vanligt bli skrik om Judas hit och svikare dit)
Och nej. Jag röker ingenting för tillfället. Hans hockeyhjärta får gärna slå för fullt för SSK. Men jag vill bara inte höra nånting om det under tiden han lirar för oss! Men det är tydligen ofattbart för vissa.
För övrigt så vill jag ha hem nummer 13 till nästa säsong! Han regerar ju i allsvenskan! Där har ni iallafall en kille med 100 % Clubenhjärta
// MagnuM