A-J_Niemi#7 wroteDet är fler än jag som missat denna juvel tydligen men inte Hemlin inte :wink:
Äh, verkar som någon sa, lite panikvarning över det men han kanske är helt okey för Lettland har ju producerat bra backar tidigare :roll:
Först Henry och sedan en Lett med ett namn få "speakers" i hockey hallarna kommer lyckas uttala är inte bra, ser då hellre en överbetald klass back än någon okänd öststatare men det är bara jag det.
Hoppas det går bra för er ändå och att Stana spikar igen kommande säsong för det kommer bli tufft tror jag...
Henry är en obetald utfyllnad i väntan på bättre. Nu kom den breddvärvning jag hade hoppats på, förmodligen tämligen ekonomiskt fördelaktig. Att kalla en ren breddvärvning för panikvärvning är lika befängt som att kalla VF:s silly-kap för desperatuppgradering.
Personligen tycker jag det är helt fantastiskt vad LHC:s backuppsättning blir nerskriven. När sista värvningen är gjord kommer LHC ståta med tre backar av landslagsklass (Offensivback av rang, Majesky, Fernholm), tre backar av god till mycket god elitserieklass (Pihl, Gunnarsson, Redlihs) samt en talangfull, oslipad, diamant (Junland).
Övriga: Henry går på tippen, Fransson blir utlånad och Ekbom lirar junishockey.