Besvikelsen är stor. Precis som förra året med 3-1 mot Frölunda så vaggades man nu efter FBK-matcherna in i en stark förhoppning om att LHC skulle fixa detta, men tyvärr gick det inte denna gång heller. Men att vara två matcher från guld är ju grymt bra med tanke på hur denna säsong sett ut. Jag vill verkligen tacka Janne, Hävelid och spelarna m fl för en enormt spännande säsong. Kanske det häftigaste jag varit med om i sportväg. Mina närmaste icke sport-intresserade har fått lida lite den senast månaden så nu får jag allt betala tillbaka...
Modo var bättre framför mål. Både i försvar och anfall. Det är min korta analys av förlusten. Grattis Modo. Ni är värdiga vinnare. Trots allt skönt med ett "nytt" guldlag!
Jag är trots allt inte så nedstämd som jag trodde jag skulle vara. Det var värre i torsdags. Vi har trots allt ett lag som förhoppningsvis kommer vara med i toppen i många år framöver. En vacker dag är guldet vårt. Ska bli intressant att se hur det går med Janne/Hävelid i båset en hel säsong.
Att slå ut FBK efter fyra raka segrar är trots allt en historisk bedrift.
Vi hörs i höst!
FORZA CLUBEN