crikon crikon wroteSäljer min ståplats (vuxen) till matchen i morgon fredag pga sjukdom. Hämtas i Tannefors, pris 200:- PM.a så hör jag av mig. Såld
just de Det fanns ströbiljetter på Gottin i Ikanohuset för nån timma sen. Jag hade turen att få tag i en
Magistern Säsongskortet gäller ju NT-slutspelet men är det någon som vet när det går att hämta sitt kort? Har letat på hemsidan utan att hitta någon information. Men det kanske bara är att hämta ut i receptionen på CC på fredag?
danme Magistern wroteSäsongskortet gäller ju NT-slutspelet men är det någon som vet när det går att hämta sitt kort? Har letat på hemsidan utan att hitta någon information. Men det kanske bara är att hämta ut i receptionen på CC på fredag? linkopinghc.com wroteFÖRSENING AV SÄSONGSKORTEN På grund av systembyte till ett modernare biljettsystem har biljettprocessen försenats denna sommar. Du som redan har tecknat säsongskort/biljetter kan därför inte få tillgång till dessa förrän i vecka 38. Till Nordic Trophy-slutspelet som ingår, kvitterar du ut din biljett när du kommer till den första matchen du vill se i finalhelgen 5-6 september. Detta gör du i biljettkassan på Cloetta Center.
[raderad] Till salu Jag har två st sittplatsbiljetter till kvällens match mot Zurich. Platserna är på kortsidan. Pris 200 kr för båda. är någon intresserad så hör av er via PM
Robin013 Har en biljett till salu, sittplats till i morgon mot frölunda. J vänster Rad 4. 190 kronor.
Driver73 Har ett par biljetter till salu. Ståplats. LHC - Luleå 15/12 60 kr (100 kr) LHC - Färjestad 19/1 75 kr (120 kr) Hör av er via PM om det är av intresse.
Ben tråden handlar om biljetter & hitta ingen annan tråd som innehåller, resturangen. Nån som vet hur mycke de kostar att sitta i resturangen under matchtid?. visserligen beror de på vad man beställer men tänkte om nån visste ett cirka pris.
Driver73 Jag hörde ryktas om att match och käk i restaurangen kostade MINST 500 kr. För aktuella priser får du nog kolla med receptionen i CC.
Pucken Restaurangbiljett till evenemang bokar du i Arenabolagets biljettkassa 013-190 00 00. För restaurangärenden i samband med hockey, kontakta LHC Event 013-37 12 80.
Heldragna Dom gångerna jag har suttit i resturangen så har det kostat mer än 550kr för biljett + käk.
Pucken Heldragna wroteDom gångerna jag har suttit i resturangen så har det kostat mer än 550kr pga all öl eller? 8)
Heldragna Pucken wroteHeldragna wroteDom gångerna jag har suttit i resturangen så har det kostat mer än 550kr pga all öl eller? 8)? Utan dryck!
Driver73 Ståplatsbiljett till matchen mot HV finns till salu. 75 kr. Säljes pga jobb. PM:a vid intresse.
esset_87 jag har läst på LHC:s hemsida om studentrabatter. Låter jättebra, men är det enbart rabatt för de som läser på Campus i LInköping/Norrköping? eller går det att komma in billigare bara man har ett rabattkort oavsett ort man studerar på? ursäkta frågan men tyckte inte att det framgick. Jag personligen tycker att det borde gå.
1986 Det heter ju Studentrabatten, och på sätt är det ju lite missledande. Men det är ju i själva verket LiU som Cluben har detta sammarbete med, vilket alltså innebär att det är Campus Valla och Norrköping som har tillträde till det. Det är jag i alla fall 99% säker på.
esset_87 Attans säger jag. Jag som hade tänkt att de cluben och få rabatt på mitt mecenatkort. Tack för svaret!
Driver73 Ståplatsbiljett finnes till försäljning för lördagens match. 75 kr (ord. 120 kr) Vid intresse kan ni skicka PM. Ändrat pga fel av mig.