Det går inte beskriva i ord hur mycket jag vill ha Guldet i år. Inte nästa år, inte om fem år, utan det ska bärgas i år! För mig så finns det ingenting annat. Ett silver skulle kännas mycket mycket värre än om vi tex hade missat slutspelet i år. SM-Silver mot Modo i år kommer helt ärligt, aldrig någonsin att kännas som någonting annat än ett jävla helvete. Om vi snubblar på mållinjen och missar guldet i år, vilket total misär. Det får bara inte hända, det säger jag bara!
Om vi instället vänder på steken och tänker positivt. Tar vi guldet så kommer det vara det vara den ultimata lyckan, iallafall för mig personligen. Jag tror inte att man förstår känslan förräns man är där själv. När laget i ens hjärta står som ensam segrare. NUMMER 1. Jag är helt övertygad om att känslan kommer vara obeskrivlig, speciellt för alla oss som har varit med på "hela resan". (Innan elitserien med andra ord.) Skitsamma med all skit som slipsnissarna håller på med. Lyckan att cluben tar guldet kommer dom iallafall aldrig kunna ta ifrån oss. Det är inte dom som tar det, utan det är vi supportrar tillsammans med laget som tar det. Så ser jag det. För mig så är det inte varumärket, företaget lhc som tar guld, utan det är vi andra som står för laget i med och motgång, det är vi som älskar cluben över allt annat. Guldet är för oss. Jag hoppas att jag och alla vi andra med cluben i hjärtat, får känna den känslan på Lördag kväll, eller i värsta fall, på måndag kväll.
FORZA CLUBEN! Imorrn ska vi vinna, kosta vad det kosta vill!!
// MagnuM