ananasen zappa wrotedet är ju ett forum om allt anat så här kan man prata om spel 😃 typ vad? sällskapsspel?, dataspel? , allt ? , huh?
[raderad] Vilka spel som helst dataspel, tv-spel, sällskapsspel, gamla spel ,tråkiga spel, bra spel, nya spel...osv Vill få lite tips på vad som är bra och värt att satsa på.
ananasen för er med grymmt dålig humor (min humor) så måste jag bara rekomendera en gammal höjdare , postal 2 😛 värt ett par timmar frammför skärmen
[raderad] ananasen wroteför er med grymmt dålig humor (min humor) så måste jag bara rekomendera en gammal höjdare , postal 2 😛 värt ett par timmar frammför skärmen haha, Postal 2 är ju helt sjukt!
ananasen Jocke92 wroteananasen wroteför er med grymmt dålig humor (min humor) så måste jag bara rekomendera en gammal höjdare , postal 2 😛 värt ett par timmar frammför skärmen haha, Postal 2 är ju helt sjukt! just därför. ibland måste man ju avreagera sig lite :wink:
Slutaglida F.E.A.R är ett måste . Fast .. Om man blir rädd för spökena på liseberg borde man inte spela detta . Ett helt läskigt spel..
Robin013 Någon som lirat FarCry? Helt grymt spel enligt min mening. Mijljöerna är mycket bra och du kan skjuta sönder nästan allt, allt är väldigt verklligt (vet inte om det är några mså monster med). Mycket värt spel. Endast 99 kr på webhallen, mycket värt.
[raderad] Har man spelat HL2 och sett iPod reklamen så är denna video att betrakta som genialisk. http://www.youtube.com/watch?v=nTbL5elVXrU
Klarreboy NHL 07 riktigt bra spel. Spelade just mot Luleå med LHC och ja, resultatet visar att lule är skitdåliga. 11-0 till LHC (mig)😛
Kaiko Om ett halvår släpps nya Gta IV men bara till PS3 vilket är ett slag under bältet på alla Ps2 ägare
StevieY Klarreboy wroteNHL 07 riktigt bra spel. Spelade just mot Luleå med LHC och ja, resultatet visar att lule är skitdåliga. 11-0 till LHC (mig)😛 Nhl07 är ett skitspel. Pinsamt att man tar betalt för sånt skräp. I början tyckte jag det var ok men efter en tids spel och inspekterande så är min åsikt att man slarvat bort någon som kunnat bli hur bra som helst.
Slutaglida StevieY wroteKlarreboy wroteNHL 07 riktigt bra spel. Spelade just mot Luleå med LHC och ja, resultatet visar att lule är skitdåliga. 11-0 till LHC (mig)😛 Nhl07 är ett skitspel. Pinsamt att man tar betalt för sånt skräp. I början tyckte jag det var ok men efter en tids spel och inspekterande så är min åsikt att man slarvat bort någon som kunnat bli hur bra som helst. Det finns s.k Torrent där man kan ladda ner spel gratis :wink:
Asplund # 77 Häromveckan gick jag o tänkte köpa spel men det visade sig att game tydligen lagt ner?? Vart ska man köpa spel nu??
lkpg__ Asplund # 77 wroteHäromveckan gick jag o tänkte köpa spel men det visade sig att game tydligen lagt ner?? Vart ska man köpa spel nu?? http://www.spelbutiken.se
Asplund # 77 lkpg__ wroteAsplund # 77 wroteHäromveckan gick jag o tänkte köpa spel men det visade sig att game tydligen lagt ner?? Vart ska man köpa spel nu?? http://www.spelbutiken.se Tack men nej tack vill ej beställa saker över nätet Kom ju på att det finns en butik på gågatan hehe