ciao
jag har inte köpt biljett till på söndag 25/3 pga sjukdom
Om någon har en biljett till salu så köper jag den till rätt pris förstås
hoppas på tur
PM:a mig om du har en till övers
ciao
jag har inte köpt biljett till på söndag 25/3 pga sjukdom
Om någon har en biljett till salu så köper jag den till rätt pris förstås
hoppas på tur
PM:a mig om du har en till övers
Säger det samma. Har du en biljett över så finns jag här
Efter att själv ha läkt ihop hyggligt efter operation tänkte jag ta med sonen för hans premiär på ståplats på fredag. Hade varit grymt att lära honom gapa för full hals i en fullsatt hall.
Tyvärr är trycket så stort att tanken stannade vid redan utsåld arena… Om någon har två ståplatsplåtar över så är jag hugad spekulant. Skicka PM!
Edit: Den ena biljetten kan alltså vara en ungdomsbiljett.
Har tyvärr inga biljetter men en 15½-års-bump förtjänar cred! Fick du leta läönge?
Långskott, men är de någon som har 2 biljetter över/förhinder till ikväll köper jag gärna, vart som helst i arenan
söker 2 stycken biljetter till två Linköpingstjejer som aldrig varit på hockey!
Nu säljer jag tre biljetter istället
Först till kvarn
Hockeytröjan två Linköpingstjejer
Jösses vilken fest de missade!
Börjar bli tradition att väcka den här tråden i juletid…
Sköt upp för länge att skaffa biljett till HV på juldagen. Önskar en ståplatsplåt eller i värsta fall sittplats (gärna aktiv).
Jordfräs Annandagen.
Önskar också köpa biljett.
Kapten Duck Annandagen
Jag menade fel.
Kan sälja en för 40 tusen miljarder kronor.
Anonymous6 som hittat
Jordfräs Kapten Duck Läste i Corren att det säljs biljetter till HV-matchen på Tradera.
“Det blir garanterat fullsatt i LHC:s rivalmöte med HV 71 på annandagen. Jag hörde att det säljs biljetter på Tradera nu, säger klubbdirektören Carl-Johan Stålhammar.”
Jag är för korkad för att hitta några såna auktioner på tradera.
Jordfräs Då är vi två. Fann nada
Ett hett tips är att köpa biljett till HV hemma Lördag 2 mars. Jag kan med emfas och eftertryck påstå att den blir 8190.
Haha vafan! Min “vän” som köpte biljetter till oss till matchen på annandagen noterade nu att han inte har några biljetter alls. Fyllerelaterad miss i bokningsprocessen förmodligen.
Så: Om någon har 2 biljetter så köper jag dom gladeligen!
Planerna sket sig. Jag sållar mig till utanför-gänget. Tar en vajer i taket, vad som helst.