"Varför stå och hetsa upp en grupp människor mer än dom redan är, när dom med lätthet skulle käka upp er och inte skita ur er fören någon gång nästa sekel? "
Det säger du, men ändå så står vakter och hetsar upp grabbar från vår ståplats som skulle kunna äta både en och två av er vakter som både privat personer och vakter, men och? ...hur hänger det ihop igentligen?
Erat jobb är väl inte att ifrågasätta LHC's kunder eller?
Vilka tror du att det är du pratar med igentligen?
Ni är där för att sköta erat jobb som ni har blivit utbildade till, inget annat.
Vi är där som kunder till företaget LHC, och vi ska behandlas med respekt.
Jag har inget imot vakter som personer, men överlag i cloetta center blir man bemött som skit och det är inte kul. Varför är det så kan man undra? Är det för att vakter vill visa sig på styva linan eller visa sig auktoritära på sin arbetsplats, för som privatpersoner är många av era vakter allt ifrån kaxiga som de försöker måla upp sig som? Det kan jag inte svara på, men jag blir inte bemött dåligt ifall jag går in som kund till vare sig elgiganten eller mcdonalds.
Den konstruktiva kritiken jag har är tyvär inte till er som vakter, utan till era befäl/chefer som kanske borde skicka iväg flertalet vakter på någon kurs, anger management kanske eller någon annan där man lär sig handska med folk i sitt arbete utan att ta saker personligt eller för på stort allvar, eller som folk tidigare sagt, göra hönor av fjädrar.
Lycka till och hoppas era yrken som ni är utbildade till blir utförda på ett mer profisionellt vis.
nuff said...