Pucken wroteRobie wrotePryd wroteDet gör dom då inte här i alla fall, hörde idag att dom tycker liv är bättre än norrena och tedenby bätrre än mårtensson.
Yeah right...
sedan kom det där snacket om egna produkter upp när man väl knäckt dom på den fronten.
Liv är ärligt talat grym emellanåt. Tedenby har helt klart talang och kan säkerligen talang nog att bli stor i NHL om han växer till sig lite.
Meeeen Jag skulle aldrig byta Norrena mot Liv. Norrena är en grymt bra målvakt, men utöver det också en ledare och en tävlingsmänniska utan dess like. Mårtensson är en av Europas bästa centrar utanför NHL och till den statusen har Tedenby lååååångt till.
Nästa år har vi ju 4 st egna produkter och 5 st som kommer från våra ungdomslag i truppen, så 9 spelare från vårat eget led måste man ju se som helt ok för ett så kallat köpelag, som inte har satsat ordenligt på ungdomssidan förren på 2000 talet
Hör jag ordet "Köplag" en gång till så spyr jag. Vilket topplag har förmågan att kunna värva ur egna led för att kunna vinna SM-guld?!
Nä, det är ren jävla avundsjuka och det ska bli så in i helvete skönt att tysta alla jävlar med att 9 egna produkter/spelare som gått genom våra egna led!
Håll käften, sa ja!