Dirdy jaa det här kan diskuteras i oändlighet men smaken är som baken. Cloetta Center eller Borr Arena eller vad det nu hette, för mig är det pest eller kolera.
Jocke Njaaaee, Jag tar nog Cloetta Center framför Borr & Tång Arena 100 ggr av 100. Inget illa menat mot Valbo dock.
Robie Driver73 wroteOckså en bra poäng 13ulow. Den hade jag inte en tanke på heller. Sorry. Läste fel 😛
tEu1 Dirdy wrotejaa det här kan diskuteras i oändlighet men smaken är som baken. Cloetta Center eller Borr Arena eller vad det nu hette, för mig är det pest eller kolera. Okej att smaken är som baken, men Cloetta Center är ju jävligt mycket bättre än Borr o Tång Arena:p
danme Patric Hörnqvist blev nedskickad från Nashville till Milwaukee (AHL) förra torsdagen. Det var något som jag hade missat iaf. Han hade gjort 2+5 (7 poäng) och låg på -2 efter 15 matcher.
Driver73 Renberg gör comeback för skoterraggarna i Skellefteå. Bra dock anser jag att han ger Piteå pengar. Div 1-lagen behöver ju också pengar för att kunna bli bättre. Bremberg får vänta två veckor på dom om sin rattfylla/våldsamt motstånd.
Zola Det här är nog första (och kanske sista) gången jag kräddar dalmasarna! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/allsvenskan/article3879845.ab
1986 Stackars Honken.. bäst att du stannar från isen ett bra tag framöver. Nästa gång kan du ju ännu ett blåmärke, och det är ju inte bra. Jävla gnäll. Erkänn att tacklingen är korrekt, och om du nu är så skadad så beror det knappast på ett överfall.
Hellraiser Bara jag som tycker att det är kul att det är reklam för att bli "djungelfadder" i anslutning till artikeln om Honken? Avd. "En apa går på Djurgår'n"? I övrigt håller jag med 1986.
danme Function_ wroteKasta flaskor Olé olé olé... "Tur jag inte blev träffad" Jo, för en PET-flaska fylld med vatten(?) lär man ju däcka hårt av.... :wink:
Driver73 Och så drar Leksand och Mora igång en drive för att få till en ny kvalserie-modell. Inte helt oväntat att det ska vara just Leksand som är inblandat. Snacka om att vara desperata att ta sig tillbaka till ES igen. Hoppas verkligen att det inte går igenom.
Malkin Bentacklingar verkar vara HV:s grej. Thörnberg är inte den som slåss med nävarna, utan tar hellre till skallen...pinsamt. http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner.php?TvSkin=sport_se&PKVideoID=17848
1986 Jag är så sjukt trött på snacket om att man ska ha en plats i elitserien "bara för att man lockar publik". Dags att vakna och inse att det handlar om sporten och inget annat. Jag skiter i om Leksand blomstrar publikmässigt, låt dom vissna i division 1 i framtiden.
[raderad] Man har aldrig funderat på om det sportsliga ska avgöra om man hör hemma i högsta serien och inte de tidigare meriterna? Ingen är intresserad av att se Leksand eller Mora förutom deras egna fans, och de kan gott och väl fortsätta åka till Dalarna för att se dessa lag, för elitserien är så ljuv utan dessa 2 skitlag. Vi vill ju inte sänka kvalitén på elitserien, för den är redan tillräckligt låg tycker jag. DÃ… kan man prata om att attraktionsvärdet sjunker om kvalitén också gör det.
Hellraiser Jävla larv! Bara för att de, som tidigare skribenter påpekat, inte själva är i ES så ska de hålla på och böla i media. Spela ordentlig hockey och ta er till finrummet som alla andra, för helvete. HATA LEKSAND! HATA MORA!
StevieY Timrås Björn Svensson om Rögle. http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1394645/attacken-mot-rogle-javla-pack Hur lång avstängning blir det tror ni? :wink: