Ett hett tips: Se inte filmen. Fy fan så vidrigt. Huokko kan vara glad för att Leksand inte spelar i elitserien nästa år. Oj, vad Jämtin, Ledin, andra snackare på isen samt inte minst publik hade vart på honom.
Men, hur illa det än är, så lider jag med honom. Det han gör får många att rynka på näsan, men det är ju hans val. Han suger på en dildo som han sedan själv använder - låt honom då, hur mycket det än bär emot att säga - göra det då. Vissa gillar det, vissa gillar trekanter på hotellrum. Så länge det är lagligt så får väl han göra vad han vill. Folk gnäller på att han spelade in det - men vad fan har dom med det att göra? Det är väl hans val?
Sen att jag inte hade vart sen att låta honom höra det här från läktarplats om vi skulle möta Leksand (och Huokko) i framtiden, det är en annan historia...
Därför hämtar vi dagens citat från Flashback. Sista meningen är klockren:
polemarchos wroteFilmer med Janne Houkku som suger en dildo och sedan använder den på sig själv....Har aldrig varit med om värre...Finns det ingen ände på vad folk kan hitta på? Eller...vänta nu....Vad fan säger jag? En kille som gillar att njuta av att leka med sig själv. Klart som fan att det är det värsta som har hänt Hockeysverige sedan införandet av hjälmar!
Alla ni satans patetiska, homofoba, puerila och uppenbarligen frigida flashbackare som upprörs över vad en annan människa gör med sig egen kropp, ge för helvete upp.
So what om Houkko gillar att pilla sig i röven med en dildo.
Han är fan inte en sämre människa för det. Snarare är han en bättre människa eftersom att han vågat utforska en del av sin sexualitet som många av er önskar ni hade.
Den jävla idioten som la ut filmerna på nätet däremot bör fan pryglas på närmsta torg. Sånt gör man fan inte mot någon annan människa. Nej, idioten borde fan straffknullas med ett basebollträ på närmsta torg.
Men: man kan också säga att det här är rätt åt honom, som anser att det är okej att misshandla kvinnor. Detta är inte ens en bråkdel av de hemska sakerna som han borde råka ut för efter att ha slagit sin fru.