89er wroteStevieY wroteHar en xbox och är grymt nöjd.
En polare köpte PS3 men tänker byta ut den mot xbox för han anser det vara svårt att hitta motståndare när han ska spela tex NHL och FIFA online.
What? har han möjligtvis glömt att ansluta till Internet eller? :lol: Nej då , skämt o sido . Men jag har aldrig upplevt att det är svårt att hitta motståndare när man kör online på PS3an iaf.
Jag håller med. Jag lirar nästan uteslutande bara random onlinematcher och har nästan aldrig upplevt att det inte finns någon "ledig" motståndare.
Jag skulle personligen aldrig byta mitt PS3 mot ett Xbox. Jag lirar som sagt bara online, vilket är helt gratis och flyter på bra. Jag har heller ingen annan blurayspelare, utan lirar allt på PS3:an, vilket den klarar riktigt bra. Dessutom är jag ju lite av en designbög, och där slår ju PS3;an xboxet med ljusår.
Däremot, hade jag redan haft en blurayspelare, samt bara ska använda konsolen för spel, främst offline, så skulle jag nog slå till på en xbox. av ekonomiska skäl. Sedan är det ju en fråga vad ens polare lirar med för konsol. Det är kanske det viktigaste om man gillar att lira multiplayer-spel.