Markus Var och tittade på Behemoth, Aborted och Kataklysm igår på Klubben (Fryshuset) i Stockholm. Fruktat bra vill jag lova. Får ni chansen att se polackerna live och ni dessutom gillar dödsmetal så bör ni inte missa den chansen!
potatohead Är det någon som vet vad en låt heter som dom brukar ha på uppvärmninge i cc? det är typ "please dont call me superman" Har sökt på det men hittar den inte, om det är någon som vet pm eller något, tack på förhand
Ahlberg Den är fin den där slagdängan. jävligt bra på "korvfester", ett jävla go! Har dock aldrig hört den på uppvärmningen i CC.
Markus Hur många här inne har ståplatsbiljett till Iron Maidens Ullevispelning 26 juli? ...förutom jag, Hellraiser och 1986 alltså. 8)
Hellraiser Markus wroteHur många här inne har ståplatsbiljett till Iron Maidens Ullevispelning 26 juli? ...förutom jag, Hellraiser och 1986 alltså. 8) UP THE IRONS! Den 26/7 2008 förvandlas Göteborg till Maidenville....igen. FAN va gött. Nu ska vi bara se till så att ticnet håller vad de lovat. Annars lär ni kunna se saftiga massaker-rubriker nästa vecka. Till er som inte är medlemmar i Iron Maiden Online Fan Club. Biljett-release: 12/11 kl. 09:00.
Ahlberg Markus wroteHur många här inne har ståplatsbiljett till Iron Maidens Ullevispelning 26 juli? ...förutom jag, Hellraiser och 1986 alltså. 8) Har inte men har förhandsbokat ståplats på stadion, sittplats på ullevi och Wacken Open Air! Missar aldrig maiden!
Markus Wacken har fan en intressant line up till nästa år. Får se hur man ligger till ekonomisk efter fotbolls-EM som jag har planer på att besöka.
Ahlberg Markus wroteWacken har fan en intressant line up till nästa år. Får se hur man ligger till ekonomisk efter fotbolls-EM som jag har planer på att besöka. Ja, det är bara att spara, man. Soilwork kanske kommer!! 😃 (Ja, jag vet att jag är besatt av dem)
Ahlberg Jaha, då åker man iväg till Lasse W som spelar i Luleå imorrn. Nån mer som ska se Lars under hans höstturné?
Lasse Kongo Markus wroteHur många här inne har ståplatsbiljett till Iron Maidens Ullevispelning 26 juli? ...förutom jag, Hellraiser och 1986 alltså. 8) Vi är 5 tappra 😃
Hellraiser Lasse Kongo wroteMarkus wroteHur många här inne har ståplatsbiljett till Iron Maidens Ullevispelning 26 juli? ...förutom jag, Hellraiser och 1986 alltså. 8) Vi är 5 tappra 😃 Härligt! Alla till Ullevi!
Ahlberg Mig ser ni också på ullevi, men ni finner mig med en kall i handen på sittplats. Om ni däremot dyker upp på the mightiest concertplace on earth Stadion, så kan vi röja loss nere på ståplats! Jag blev bara tvungen att köra två olika formationer 8)