Jag har inte all info från båda sidor gällande avstängningen som uppenbarligen blev droppen för White Lions. Jag har dock följt LHC sedan säsongen 96-97. En problematik som alltid genomsyrat WL är att man är helt bedrövliga på att ta kritik och kommunikation kan man inte stava till. Att på något sätt skydda, försöka förmildra eller ens argumentera när medlemmar eller personer man har någon samhörighet med utför kriminella handlingar är för mig under all kritik. Att maskera sig, lägga upp på twitter hur man attackerar andra fans, vandaliserar lokaler eller avbryter matcher genom att tända pyro, detta ska BORT! Att det sedan är samma personer som delar WLs inlägg på twitter och dessutom uppenbart försvarar deras agerande samtidigt som man har gruppbilder på maskerade människor på olika torg eller platser är för mig horribelt. Jag swishar pengar till tifo, jag förmår mina kontakter att göra samma, vi är många som vill bidra ekonomiskt till bra läktarkultur. Det som WL blivit och den vägen man valt är ingen bra läktarkultur. Om dialogen nu ska föras huruvida avstängningen är korrekt eller inte, tycker jag även WL ska bidra med namnet på den som tände pyro inne i arenan hemma, de som sprejjade ner NBs lokal och de som attackerade folk i baggen innan matchen mot HV. Folk inom WL vet garanterat vilka dessa är, dessa personer ska lagföras och inget annat. Jag säger som @Kjeppkinesen här, dessa ska bli avstängda på livstid tycker jag! De har inget på vår arena att göra. Jag kommer alltid vara för en dialog mellan alla parter, WLs största problem genom alla tider är dock att sandlådan är den nivå man väljer. Det är offerkofta och drastiska åtgärder som utförs helt utan förankring eller försök till vettig kommunikation utåt. Om nu WL anser att man har ett vettigt case, varför sprider man inte detta? Fan sociala medier kan brinna ordentligt om man har ett bra budskap med vettiga argument, dessutom skulle pressen på LHC öka den vägen samtidigt som de krävs på svar i öppna forumet för att förklara varför man gör en aktion som igår. Nu blir det bara patetiskt enligt min mening och WL lever upp till sitt enligt mig pinsamma rykte gällande hur man hanterar konflikter. Jag är sjukt besviken och förstår inte hur man på något sätt kan anse sig gjort rätt här.