Jag måste hålla med Bushwackers på den punkten att det var inte bra igår, det var okey vilket inte är godkänt för att vara i en SM-final mot HV.
Detta skyller jag inte på de som stod på räcket, de gör absolut allt de kan men det stora problemet ligger i att folk runt omkring inte sjunger och en bidragande orsak till det kan vara att som igår de inte hör de som står på räcket.
Jag stod själv en bit upp i andra perioden och hörde ärligt talat inte ett skit av vad de som stod på platåerna skrek då, man fick gå på vad dom runt omkring började sjunga.
Ã…terigen ingen kritik till de som tar tag i det och ställer sig på räcket, för utan dessa skulle vi inte ha ett ljud på läktaren men det är lite skillnad när t.ex. de som brukar stå på räcket står där av den anledningen att dessa personer har röster som hörs.
Men det är skitbra att ni tar tag i det grabbar, utan det skulle det som sagt varit knäppt tyst, sen kan jag tycka att det kan bli lite bättre variation på ramsorna, helt klart!
Men jag tycker att alla bör ta åt sig av kritiken att det va inte acceptabelt tryck för en SM-Final igår, inte ens nära, vi måste kunna uppnå samma stämning som vi hade i sista söndagsmatchen mot FBK och det tror jag vi gör med, på fredag då jävlar! :twisted: