Dirren Det var tråkigt att höra....fler som inte kan vara med ?? Jag vet att det nu är ganska kort varsel , så senast på Torsdag måste jag lämna defenitivt besked ifall vi har lag eller inte.
bobbe Jag kan vara med på söndag och skaffar som det ser ut nu en egen utrustning. (Dirren, jag har ju också ett par extra hockeybrallor som är dina...)
Dirren [size=200]Returmatchen är inställd på obestämd framtid[/size] Lägg inte skulden på vakterna för detta.....! Så nu lägger jag ner verksamheten kring detta med idrott för i år, jag kommer även att ta en allvarlig funderare inför nästa år.
1986 Har den inställda matchen något att göra med det som hänt på senaste tiden? Det hoppas jag verkligen inte.
Dirren Har den inställda matchen något att göra med det som hänt på senaste tiden? Det hoppas jag verkligen inte. ....... :idea:
[raderad] 1986 wroteHar den inställda matchen något att göra med det som hänt på senaste tiden? Det hoppas jag verkligen inte. Man behöver inte vara medlem i Mensa för att fatta vilka som ligger bakom detta. Det som jag först tänker på är: Hur fan kan man tala om vad inhyrda vakter ska göra och inte göra på sin fritid?
brandez FÖR JÄVLIGT! Men vad händer om jag bjuder in folket från fredagshockeyn till detta datum? Går det att genomföra då dirren?
Dirren Du gör som du vill, jag har gett upp, känner mig motarbetad från högre ort och har lagt ner detta, istid etc är avsagd (men troligen ledig fortfarande) likaså avbeställt make believes domare och utrustning
[raderad] Otippat, är det krig man vill ha så kan man väl få det Hur kan man vara så djävla naiva att skapa ett krig med de som betalar lönerna?
emil_e89 Jag personligen är väldigt sugen på att göra ett försök att få till en match även denna säsong nu när läget mellan oss och LHC kanske lugnat ned sig lite(?) Dirren, du hade ju kontakt med vakterna om matchen senast, tror du att trots att det blev som förra gången skulle kunna se om dom återigen är sugna på lite stryk? 😉
Dirren näää, har ingen lust faktiskt, men prata med Palm, det är han som har hand om det bland vakterna...kanske Brandez kan hjälpa till , han var ju med och tränade hockey med dom hela vintern som var...själv kunde jag bara vara med 2ggr sen pajade axeln och den är inte OK än.
Acke Blir det match och den ligger rätt i tiden så ska det inte vara omöjligt för mig att vara med. Bara man får spela mer hockey än på företagshockeyn vi var med på ler.