exile82 Jag har försökt bygga mitt case i flera år som kan sammanfattas med:
Skaffa edge!!!
Jag har ifrågasatt att man bussar halva Sverige runt i flera år. Fått till svar att det är bra Cluben ökar hockeyintresset i Mariestad. Hur out of scope är inte det? Att man ens TROR sig öka något intresse och ens yppa dom orden är så verklighetsfrånvänt att till och med Kristi Brud verkar va en sund kvinna peak Knutby.
Jag påstår att det finns andra sätt att komma till säsong mer hungrig, bättre förberedda på 52 omgångar krigande.
Det är du/ni som vill ha försäsongen på samma sätt år ut och år in som behöver motivera dess existens, inte jag. På vilket sätt bidrar det till poängskörden och hur det ser ut just nu?
Jag påstår att Jesus inte kommer Dyka upp i Knutby, hur mycket än Helge o Kristi brud kn*ullar. Det kan väl då knappast ligga på mig att “motbevisa” det?
Ni som vill ha samma upplägg på försäsong måste kunna presentera ert case. Just nu är missioneringen i Mariestad i klass med Knutby-logiken. Helt ärligt.
Det här spiller sen över i hela säsongen. Shitshowen får pågå. Och återigen. Folk är inte beredda att tänka nytt o skaffa edge. Man fortsätter på samma sätt och tror att om coachen har en ettan lös inbakad blir allt bättre. I övrigt samma struktur. Blir obegripligt för mig.
Men fortsätt va trött du o ba “alla andra kör försäsongen på samma sätt så vi ska fortsätta” Cluben förblir en blek kopia av alla andra och allt snack om att sticka ut och våga vara annorlunda är som allt annat i Cluben. En jävla massa snack.
Klarar inte av att sälja varken korv eller merch. Men man snackar uppe i det blå om Irländska barer, våra färger, identitet och andra fantasiprojekt under tiden pissoaren målas GRÖN.
Man har ju inte koll på ett enda skit. Fullständigt haveri.