köttet wroteForzaHV wroteköttet wroteVarför ska vi öht ha en särskild tråd för diskussioner om något så oväsentligt som HV71 här i Hockeybulletinen? Finns det inte något lämpligt HV-forum någonstans på nätet där ni kan hållas om ni nu måste diskutera HV?
Notera att jag även tycker att tråden "Cirkus könjöping" saknar relevans.
Håller med dig helt.
Men eftersom nu "Hata HV tråden finns är det väl ändå naturligt att jag och en del andra vill diskutera det som skrivs där.
Enda orsaken till just den här trådens existens står att finna i att när Bama och Jag försökte att svara på inlägg direkt i "Hata HV tråden" så fick vi helt ologiskt höra (se mitt inlägg ovan) att det var "Off topic".
Jo, den här tråden har väl i så fall större existensberättigande än "Hata HV"-tråden. Meningen är ju trots allt att vi ska kunna diskutera även med motståndarsupportrar här. Det där om "oväsentliga HV" var mest menat som ett skämt även om det inte riktigt framgick...
Dessvärre är det så att du och "Bama" utgör det ytterst lilla fåtal motståndare som faktiskt skriver något vettigt och inte bara slänger dynga efter LHC och dess supportrar. Därav den något avoga attityden till "bortafans" här på forumet. Personligen ser jag gärna fler inlägg i stil med det ni skriver eftersom det ger lite tryck i debatterna.
Jag missförstod visserligen ditt skämt, men jag tog absolut inte illa vid mig.
Sedan verkar du ju förstå mig rätt vad det gäller mina svar i "Cirkus" tråden. Jag har emellanåt varit krafigt irriterad över att jag försökt ställa frågor/diskutera ämnet och fått höra att det är off topic på det sätt som skett där.
Om jag uttryckt mig illa så ber jag omedelbart om ursäkt.
Jag har inget emot LHC eller deras supportrar generellt sett (att det finns skitstövlar som kallar sig "supportrar" förekommer ju dessvärre omkring precis alla lag i ES, men det är i min mening absolut ingen anledning att dra alla supportrar över en kam.) Kan förstås inte påstå att jag gillar LHC heller, men det är ju en annan sak.
(Har haft nöjet att gå på en match tillsammans med en före detta arbetskamrat som är LHC-supporter och boende här i Huskvarna, vi satt bredvid varandra och hade jättetrevligt båda två).
Sedan har jag väldigt lätt att förstå eran irritation och frustration över "supportrar" som kommer hit och bara slänger skit omkring sig.
Tycker själv att sånt är väldigt jobbigt och tråkigt.
Hade tyckt att det var intressant att få svaret på min fråga till en av skribenterna i "Cirkus"tråden om vad han menar med att HV överpresterat den här säsongen.
Ã…terkommer när det dyker upp ett ämne som berör både HV & LHC. (nästa möte här nere?).
Ni får ha det så bra tills dess 🙂