Godset Gör vi inte mål i detta Pp måste vi ju byta Pp coach. Tillomed Handsken hade kunna styrat ett PP bättre.
Kjeppkinesen Godset Herregud gå och lås in dig i garderoben Det är vad jag säger till Jonas Gardell varje gång jag ser honom.
HNez Godset Handsken Handsken som i den här mytomspunna mannen som sprang runt i Linköping på 90-talet?
Kjeppkinesen Rätt bra period ändå. Vi känns snabba och tunga, och fortsatt väldigt bra i egen zon när vi får pucken. Martin rätt så bra idag, Gitarren fortsätter att imponera. Högga i buren är typ fusk. Han sprider ett lugn ända hem till mig.
Gandalf katarinas Nej för fan! Tjafs är ju vad som gör detta forum kul! Mera tjafs SLÅ IHJÄL HAN! @Kjeppkinesen
exile82 Jag missar matchen, hur ser Toumala ut? Jo jag vet, han är inte matchtränad men man är ju nyfiken
Kjeppkinesen exile82 Toumala ut? Blandat en del fina aktioner med några onödiga pucktapp. Men man ser ändå att det finns nåt där. Marody och Tuomaala har uppenbar kemi iaf. Hittade varandra fint.
Metallica HNez Handsken som i den här mytomspunna mannen som sprang runt i Linköping på 90-talet? Riktig legend. Har hört fler historier om Handsken än Kim Jong-un (Kjeppis pappa).