Ante Karlsson Malmö vill gå direkt på straffar, man har ett gäng ungdomar från Rosengård som måste hem innan 21 innan fotbojan börjar ringa.
CocaKolarik Vill nästan att vi torskar nu. Hellre två olika motståndare innan serien börjar än Örebro gånger 2.
TheDude Det spelar ingen roll hur matchen går. Jag tycker vi fått bra svar från LHC i den här matchen. LHC är på rätt väg …
HNez Jag tycker vi gör en bra match mot ett lag som har sett riktigt bra ut på försäsongen. Det enda som gör att jag vill vinna nu är att jag verkligen inte vill möta HV i en träningsmatch. Rivalmöte på försäsong kan man göra med typ hästen.
katarinas Lukkinen instämmer! Det har verkligen observerats! Helvete så nära vinst! Så klart får danskjävlarna PP, nu är sista potatisen satt för ikväll.
HNez Men att Malmöspelare RYCKER klubban från JJ på tekning och åker iväg med den, det är fine. Snälla nån.
HNez Jaha, där fick man alltså hålla i två klubbor samtidigt, enligt regelboken är det två minuters utvisning. Hahaha vem i laget har legat med Enroths morsa?
HNez HNez för att fortsätta på det, gå tillbaka till den situationen. Man ser DIREKT att Malmöspelaren tänker “helvete där gjorde jag bort mig”. Huvudet snurrar runt efter alla domare samtidigt.