Rob Sjöbba Han syftar på Vranas såsande där som sista gubbe med Fantenberg, men han var väl övertygad om att Marody och Fanten skulle lösa Ljungman ute på kant. Shit happens…
Kjeppkinesen HockeySnack Det är svårt att veta exakt vem som ska sortera vem, men att lägga det på Vrana tycker jag är hårt. Det blir fel för många i den situationen.
Mittzon Fast det där är ju Vranas försvarsspel även om det är game 7 i final. Inte så att det där är tecken på större problem. Då är jag mer orolig över att vi blivit sönderkontrade i alla matcher hittills.
Kjeppkinesen Mittzon Då är jag mer orolig över att vi blivit sönderkontrade i alla matcher hittills. Det är alldeles för mycket Hawaii-hockey. Vi uppträder som ett allsvenskt lag.
Kjeppkinesen Holmertz är inte alls bra. Totalt osynlig, seg och tar felbeslut när han väl får pucken. Han gjorde ett större intryck när han fick istid förra säsongen.
Rob Kjeppkinesen Tror han skulle må bra av en seniorsäsong på allsvensknivå, där han kan få en stor roll. Krantz däremot, kommer explodera i år!
Kjeppkinesen Sjöbba Gittaren ser fin ut idag! Ser ut som en helt ny spelare. Löser alla situationer som en boss och levererar ett riktigt bra förstapass. Även Bernhardt ser fin ut. Hulta är ju totalt dominant med. Ännu bättre nu jämfört med när han drog.