Gandalf katarinas han som ser ut som han har nudlar i håret. Försökte slå ihjäl mbappe, spelar skitfult och slänger sig och tjuter varannan minut.
stahl Ingen succé av Frankrike att ta in Lagerbäck som passningscoach, de verkar ha lärt sig av Sverige hur man håller precisionen i bollhanteringen nere.
katarinas Gandalf Trodde du menade Nico Williams. Men bappes drag var inte heller så sexigt💀. Lamine har faktiskt lov att larva sig lite pga sin skada🤌🏻 iaf 5 ggr iaf.
katarinas HAHA SITT NER I BÅTEN, Spanien spelade oerhört mycket bättre än Frankrike. Blev faktiskt besviken över hur mycket de sög! Bon voyage som man säger på franska 😮💨🧚🏻♀️
Gandalf katarinas Skönt att bli av med frankrike. Hade varit ännu mer skönt att bli av med spanien dock. Argentina tar finalen oavsett motstånd🥳
katarinas Jo absolut, när papi messi blinkar till papi domaren🫣. Skämt åsido. Det kmr bli haramball om det blir Spanien-Argentina. VAR- kommer göras var tionde minut.
Gud Frankrike skapar inte ens en halvchans på hela matchen. Spanien överlägsna, men gud vilken tråkig fotboll de spelar. Hoppas Messi vinner igen. Det är han värd.
Säg förlåt! Gillar inte dvärgen men om han vinner och kysser Israels vägg igen och det gör alla som håller på europas nya kalifat aka Spanien arga så är det en rolig vinst i min bok. Kom igen Messi må du vinna på det mest orättvisa sättet med så mycket hjälp av domarna som möjligt.
Gandalf Säg förlåt! Messi må du vinna på det mest orättvisa sättet med så mycket hjälp av domarna som möjligt Det är det enda rätta! Domarna har gjort allt i sin makt för att få spanien till final. Men argentina blir för tufft oavsett hur mycket de filmar och fular sig.
Säg förlåt! Gandalf för o vara ärlig har domaren gjort bra mycket för att få Argentina i final med. Tyvärr missat mycket av Spanien matcherna så kan inte uttala mig där, handlar mer för mig vad Spanien stödjer rent politiskt där landet blivit en jävla fars och typ mer vänster än Chile on det ens är möjligt.
Kjeppkinesen Säg förlåt! Om det är nåt det här VM:et har avslöjat är att folk väljer favoritlag utifrån vad de har för politisk läggning. Sönderpolitiserat som sagt. Nu hoppas vi att Argentina vinner.
Kolle42 Vore trevligt med en ny klassiker i afton. För egen del är det inga favoriter som är kvar. Jag hoppas på en rysare och straffar. 1986: 1998: 2002: 2005:
Gandalf Synd bara att england slänger sig och filmar på precis allt. Framför allt nummer 10 spelar förjävla fult.
Gud Tycker inte de ramlar mer än argentinarna. Bellingham är rolig att titta på, trots att han faller lätt ibland.