katarinas Okej, nu borde Sverige leverera det bästa! Älskar att se Frondell på isen! Aeee, första riktiga målchansen och de sjabblar bort det💀. Nu blev det mål💨
katarinas Dra mig baklänges på en skottkärra och dränk mig! IVAR STENBERG GÖR SITT FÖRSTA VM-MÅL!!!😭💯 Dra mig baklänges ännu mer IVAR GÖR ETT TILL MÅL🕺🏻, nu 3-0💯.
Säg förlåt! Eloge till er som orkar kolla på det här varje års cirkuset samtidigt som det typ är sommar ute.
katarinas Säg förlåt! Eloge till er som orkar kolla på det här varje års cirkuset samtidigt som det typ är sommar ute. Jadu, just i denna match känns det som att svenskarna är trötta.. Nu är de slarviga faktiskt! Jaja, men lite av den sämsta matchen jag sett! Men skönt att Italienarna inte spräckte nollan.
Stolpe ut Man får lite gåshud. Kommer väl ihåg både Jukka Jalonen och Damian Clara. Älskart. Synd att dom inte representerar Brynäs idag.
statistisk_urladdning Danmark samtidigt vann med 4-0 mot Slovenien, med 2+1 från Russell, 1+3 från Aagaard och det fjärde målet av Blichfeld.
statistisk_urladdning Tjecken Vozenilek som nyss gjorde 1-0 mot Slovakien är 30 år men hade du frågat mig bara på utseendet hade jag gissat på minst runt 40. Inget illa menat alls, men han ser minst tio år äldre ut än han tydligen är.
alfie Slovakien måste kvittera och sen vinna nu. Det är enda chansen för Sverige att slippa Schweiz/Finland i kvarten. Där lär man torska.
Kjeppkinesen Jag förutspår att Norge kommer vara en medaljkandidat om 10-15 år. De har många unga spelare som är på gång och i svenska juniorligor kryllar det av norrmän som är framstående. Danmark å andra sidan har det tufft och dålig återväxt.