ananas Pripps konkurrerar väl inte om samma position, men att han ens är med i truppen är ett oerhört allvarligt brott.
Pripps ananas Frondell kan spela både c och fw. Men tror det är skitsamma. Vi får stryk imorgon ändå haha!
Isac ananas konkurrerar väl inte om samma position På den här nivån håller inte Frondell som center. Som @Pripps var inne på så är det AP på något otroligt sätt som konkurrerar ut honom.
stahl Isac AP20 gör två mål idag. Du vet var du läste det först. Själv trodde jag att AP kom med som utfyllnadsreserv till XYZ Hockey Games och skulle få lämna - och prestationen har väl varit i högsta grad svajig, så om det inte handlat om självklarheter i klubbhistorik som hindrar mitt tänkande, tänker jag nog också Frondell före.
P22 Nu är Leo Carlsson tillgänglig för VM, frågan är om han vill komma till VM om han får förfrågan. Vet inte om han är hel och frisk.
alfie P22 Framförallt så ska han skriva ett monsterkontrakt i sommar. Tror inte han vill riskera en allvarlig skada.
Isac ananas Men Viggo gör det? Förmodligen inte egentligen. Men Frondell har ju inte spelat center på typ ett och ett halvt år (förutom några enstaka matchen i Chicago). Kan ju inte förvänta sig att han ska ta en centerroll i VM då.
alfie Björck är ju en sån där pålitlig ”aldrig göra fel”-center så tror han kommer klara det fint. Med det menar jag inte skämma ut sig och hänga med i tempot, men inte sticka ut på något sätt. Frondell får säkert va skytt i PP2
ananas P22 Så ställer man Hellberg också. Vem ska stå istället? Söderblom har ju inte direkt haft någon bra säsong senaste åren. Tycker det är rätt att gå på den som ”är het”.
Isac P22 Så ställer man Hellberg också. Hopps nån av Gustafsson/Wallstedt i Minnesota kommer…vi går inte långt med Mange i kassen.
P22 ananas Söderblom är inte så mycket bättre. Han har inte varit bra. Så det är inte mycket att välja på. Hallam går efter mer rutin och erfarenhet som jag ser det. Hoppas det tillkommer någon målvakt från andra sidan men vi får antagligen räkna med dom vi har just nu.
Kjeppkinesen Isac Gustafsson/Wallstedt Gustafsson blir vi inte mycket bättre av. Däremot Wallstedt, kom fort och rädda oss!
Lejon-Fantasten Saknar tiden vi kunde ställa upp med Henke Lundqvist i målet. Men det lär väl dröja väldigt lång tid innan Sverige får fram en sådan målvakt igen.