Tyvärr måste man nog säga att han var lite delaktig i baklängesmålet 2-1 när han i stället för att suga åt sig pucken stressar den vidare i rundeln. Annars var det enda misstaget precis i början av matchen då han inte var riktigt med hemåt vid ett tillfälle. Då klarade sig Blackhawks utan baklängesmål även om det var mycket nära.
Mange fick hyfsat med speltid i första perioden tycker jag (ca 6 min tror jag det var och inte bara pp-tid). Sen höll inte Chicago spelet uppe tillräckligt bra i andra perioden vilket gjorde att de drog på sig en hel del utvisningar. Så där kändes det som att Mange försvann ut ur matchen lite grann. Sen märkte man väl av honom lite på slutet, men inte så mycket mer.
Han gjorde föresten vid ett tillfälle en bra grej då han pressade en Calgary-spelare från ena tekningscirkeln ut mot sargen/blå för att sedan när Calgary-spelaren försökte vika ner mot rundeln trycka fast honom mot sargen. Jag tycker ändå det var en ganska okej insats av Mange. Möjligen ska han ha lite kritik för agerandet vid 2-1-målet som sagt, som tyvärr blev ganska ödesdigert.
Riktigt usel kvalite var det på sopcast-strömmen föresten...