Metallica Adde Klockrent backpar med kokkonen och kukkonen Ett, ett, kuken som ett spett Uti finska truppen, kom får ni titta
Kjeppkinesen Lejon-Fantasten Kukonen-Lillsnorre Storsnorre-Rövhalt Det sjuka är att jag ser om Hem till Midgård i detta nu. Den är precis så bradålig som jag kommer ihåg den! Riktigt synd att det aldrig kom en säsong 3.
Lejon-Fantasten Kjeppkinesen Det sjuka är att jag ser om Hem till Midgård i detta nu. Den är precis så bradålig som jag kommer ihåg den! Det var som fan! Är själv uppväxt med den serien och älskade varje avsnitt 😂😂🙏🏼 Men nu för tiden är den bradålig som du beskrev det. Kjeppkinesen Riktigt synd att det aldrig kom en säsong 3. Ja väldigt synd att det inte blev en tredje säsong.
Mikkar93 Har helt missat att Eddie Larsson, har lagt skridskorna på hyllan. Klar som ny huvudtränare i Mariestad U15/16.
Jocke En period kvar för Östman. Match sju mellan Davos och Rönnbärets Fribourg. Ligger under med 1-2. Sänds på TV4 Sport - Sportkanalen.
Rob alfie Rattie mästare, dock ynka två matcher i slutspelet. Roger Rönnberg bärgar HC Fribourg-Gottéron’s första NL titel under sin första säsong där, starkt!
alfie Rob Rörande att se Julien Sprunger. 40 år, född i Fribourg och spelat i laget hela karriären. Kapten sen 12 säsonger. Vackert 🥲
Lejon-Fantasten PuckOut Om det skulle visa sig stämma och så blir fallet, så får vi hoppas att det går ruskigt dåligt för HV. Så kan han komma hit och bli vår backcoach framgent istället.
Säg förlåt! Lejon-Fantasten nej även om det skulle vara i en roll han bemästrar bättre skulle det enligt mig störa det nya vi bygger upp. Lite för tidigt och lite annan energi vi borde söka efter just nu.
Lejon-Fantasten Hugo Ollas > Nybro Vikings. Han presenterades igår av Nybro Vikings. Nu kan han utvecklas där i lugn och ro åtminstone- 1 säsong framåt, Little har säkerligen kontakt med Ollas för framtiden, då dem spelade tms 20/21.