Metallica Lukkinen Jobbigt när Malmö är före oss i näringskedjan 😃 Med Bert som backtränare dessutom..
Lukkinen klingan12 Slutar han med hockey nu, han som gjort det till sitt livs mission att berätta för världen att han aldrig kommer vara något annat än en apa?
Vinhandlarn klingan12 lär väl dra till finland om han inte vill spela HA? Har svårt att se vilket shl-lag som vill ha honom
Jirpo Lukkinen Slutar han med hockey nu, han som gjort det till sitt livs mission att berätta för världen att han aldrig kommer vara något annat än en apa? Lite som Kovacs då…
Suomalainen Hur kan man som fostrad i Motala haft att spela i Djurgården som barndomsdröm? Förstår verkligen inte hans kärlek till DIF
Suomalainen Kallzon Där ser man! Jag kollade EP för att se om hans far eller liknande varit spelare i DIF utan att hitta nåt
Kallzon Suomalainen Där ser man! Jag kollade EP för att se om hans far eller liknande varit spelare i DIF utan att hitta nåt Hans far är typ legend bland fotbolls-dif för att han var ansvarig för gräset hur länge som helst på Stadion. Gissar att Arvid gick i hans fotspår
Lukkinen Jirpo Ja, faktiskt, med den stora skillnaden att Costmar hade vett nog att hålla käft om sin sjuka böjelse under tiden han spelade för oss 😂
Jirpo Lukkinen Ja, faktiskt, med den stora skillnaden att Costmar hade vett nog att hålla käft om sin sjuka böjelse under tiden han spelade för oss 😂 Lite det som va min poäng😅
Kulakalle Någon som vet varför det sitter en LHC-maskot i en Thomas Vanek-monter i en österrikisk restaurang?
Lukkinen Kulakalle Varmt välkommen till Bullen! Fruktansvärt vacker syn! Mina två favoritlag i ett och samma foto 😃
Lejon-Fantasten Kulakalle Ser dessutom ut att vara en maskot med historia (en gammal maskot), häftigt! 😁
Kjeppkinesen Törnträff är ruggigt (det måste ju vara det nya modeordet inom hockeyn “ruggigt”) sugen på en återkomst till Stora Stolta: Henrik Törnqvist lämnar Iserlohn
[raderad] Kjeppkinesen in med törna istället för vrana, hulta istället för butthurt och ginning istället för lennström Make cluben cluben again
KongoLasse Bridgeport flyttar till Hamilton, Ontario. Lagom röta för familjen Högberg att kontrakt tar slut iår. Lite skillnad på kusten och vad denna håla nu kan ha att erbjuda AHL Board of Governors Approves Relocation of Bridgeport Islanders to Hamilton, Ontario | Bridgeport Islanders
Jocke KongoLasse Kan bo i Toronto. Nära till Niagara Falls. Hamilton ligger ju dessutom vid vatten också, må vara till en av “Great Lakes”, men ändå. Kan tänka mig att fansen är lite i lite större antal än i Bridgeport också.
Kjeppkinesen Jocke Nära till Niagara Falls. Blir gammalt rätt fort. Vill man bada finns Stångån eller Roxen. Oslagbart.