Kjeppkinesen Debruyne Men målet kinesen?! kan du svara på hur man först kan godkänna ett mål för att sedan helt dömma bort det utan videogranskning? Var det Sjökuken som dömde? Annars vet jag inte.
NorthLondonForever Kallzon Känns som han verkligen inte vill gå för det, men när han väl kör så går han in rejält. 10 njurslag ser man sällan i en hockeyfight!
Kjeppkinesen alfie Mr. Italia! Att Fryckdum skulle spela OS i sin karriär hade inte ens Saruman kunnat förutse i sin spåkula.
JofaTitan Hugg som en kobra, Brocland! https://hockeysverige.se/overgangar/josh-ho-sang-lamnar-salavat-julajev-ufa-khl/?fbclid=IwdGRjcAP4SdVjbGNrA_hJyGV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHuptfFV5tKHbFh6kebXyX4FoGpXn4VtoK03LD3Wnakz3bPcmN1w2KhBw2xA4_aem_EQcQ8vhYprZFlcUSrpDlUw
alfie Otroligt att Fryckdum ratades av oss och ikväll när Sverige äntligen ställer upp med NHL-spelare i OS igen är han på isen. Vilken resa, vilken saga! 😆
Isac alfie Dvorsky minns man ju allt haha, vilken kille. Visst har vi 6 spelare med förflutet i LHC i OS? Forsling, Russel, Frycklund, Regenda, Dvorsky, Mamcics. Vilket lag i SHL har flest?
stahl Isac LHC ligger nog bra till. För HV får jag ihop Lehtonen, Dichow, Fisker-Mölgaard, Fiala, (Fehervary) och det är ju ändå med krystade inlånet Fehervary en färre! Hittade en till för HV, men Markus Lauridsen har en gammal koppling till LHC också.
Mranonymous Isac tror Malmö? Har 7 stycken i Danmark tror jag. Sen fehervary. Sen Rasmus Andersson hos Sverige.