Kjeppkinesen Demontränarna Pajen och Hedberg som inte lyckats med nånting i sina coachkarriärer lyckades inte den här gången heller. Ni två kan gå hem! Vill inte se er mer.
[raderad] Hotspurs Givet, det enda positiva med att HIV blev kvar är att jag kan behålla mitt nickname. Aja, nu har man något o se fram emot nästa säsong. Då är det HVs tur🤌🤌
Lukkinen @stahl, jag sa ju att ni skulle leka hem det här 🙂 Sjukt ändå, var verkligen nyss som Tjomme idiotförklarade hela hockeysverige för att de inte fattade hur fantastiskt jävla bra Läskand egentligen är. Jo, tjena…
P22 Jag som trodde det skulle bli match mellan dom. Dåliga matcher har det varit mellan dom. Återse om Leksand orkar göra resan tillbaka till finrummet igen.
ananas [raderad] Norrköping exploderar i detta nu Stackars Norrköping, först åker IFK ut och sen Leksand
ananas Leksand har åkt ur så många gånger på senare tid att de till och med har en inövad ramsa för att de ska tillbaks.
Kjeppkinesen ananas Ganska mesig banderoll från HV-fansen tycker jag. Vår var bättre! Ska det vara så ska man ta i så det känns