[raderad] SargUt kom då så slåss vi🤌🏻🤌🏻🤌🏻, GÅR PÅ UNIVERSITETET. Inga läxor här inte, men kan göra en läxa åt dig iom att jag studerar till lärare min lilla älskling❤️
[raderad] Vad var det jag sa era nötter!! OT, det ska firas med hemmagjord GT oavsett om vi förlorar eller vinner.
[raderad] JAG SKULLE HA GÅTT FÖR FAN. AJA GRATTIS LHC, AVSLUTAR PÅ TOPP. ADMIN, DET FIRAR JAG MED EN BILD
Rex [raderad] DET FIRAR JAG MED EN BILD! Admin @lkpg__ @admin @Lukkinen Banna den här jävla stollen snälla. Personen lyssnar ju förfan inte på varningarna över huvudtaget
Limpan_HurrGurr Fyfan va skönt o ändå sluta med en vinst! Vi syns till nästa säsong så kan vi alla gråta o gnälla tillsammans!
[raderad] Limpan_HurrGurr ja mig blir ni inte av mig så lätt, men grabbarna kanske är rädda för tjejbaciller🤝🏻.
SargUt Skön avslutning!! Tack för i år! Nu väntar snart säsongen där vi är som allra bäst, maj - augusti. Ha det gött!
[raderad] Ajdå, vilken banderoll av supportrarna🥀. Musse ba skitsamma. Bara jag som ser tårar i ögonen hos Musse?🤌🏻
[raderad] P22 ja skulle förstå om vi hade förlorat…men nu vann vi ändå matchen….så onödigt. För mycket emotions som Musse skulle ha sagt.