Nima logiken Larsson svag = Karlström tar hans plats och Larsson på läktaren/13:e i övrigt samma lag. Jag får ge mig för era åsikter om hoffa kedjan. Om Karlström kommer in och han igår i den kedjan med Ljungh ser det fan riktigt balanserar ut. Skulle vara riktigt riktigt kul att se vad Musse faktiskt skulle göra med en sådan uppställning att förfoga över mot ett starkt lag som Luleå i detta viktiga skede. Riktigt bra värdemätare.
NorthLondonForever logiken timrå 3 poäng till Örebro och gå om Timrå rejält 3 pinnar till oss och 3 pinnar till Örebro alla dagar i veckan. Då har vi det i egna händer (välkomna att kommentera hur det brukar gå i såna matcher när vi faktiskt kan vinna något uppåt….) Kommer antagligen behöva slå Örebro i sista oavsett vad så då är det bättre att ha en mer poäng att gå på jämfört med Timrå.
DragskottsDan Är inte det minsta troende, men idag ber jag till den jävla gud som väljer att lyssna att ge oss 3 pinnar. Ångestbajsat säkert 4 gånger idag redan… Allt ligger i våra händer, make it fucking happen
alfie DragskottsDan Allt ligger i våra händer Det gör ju tyvärr inte det. Och även om det hade gjort det är det precis det mantrat som får Cluben att skita ner sig gång efter annan. Är så inihelvete jävla trött på plats 11-12. Bara VINN ikväll!!!
Nima Superglad men varför fan envisas man med att sätta hoffa som sista gubbe så ofta. Larsson kan väl få träna upp sitt match tempo under sommaren istället. Riktigt besviken på att man inte sätter honom som extra. Borde endast ha med principer att göra att man inte vill erkänna dålig värvning under rådande situation.