MrPuck K1 Onsdag 18 mars 19.00 K2 Fredag 20 mars 19.00 K3 Söndag 22 mars 18.30 K4 Tisdag 24 mars 19.00 K5 Fredag 27 mars 19.00 K6 Söndag 29 mars 18.30 K7 Tisdag 31 mars 19.00 LHC-HV Bara att förbereda sig
Lukkinen Vrána gör 1-0 till oss. Direkt efter skrider Norén till verket. Utav absolut INGENTING för Löjleå där han bara ska fortsätta bakom kasse med pucken lyckas den kroniskt värdelösa jävla sopan vända åt fel håll och sedan göra PRECIS ALLT fel. Maken till jävla sopa! Nästan så usel att man misstänker sabotage. FAN!
Jirpo Lukkinen Vrána gör 1-0 till oss. Direkt efter skrider Norén till verket. Utav absolut INGENTING för Löjleå där han bara ska fortsätta bakom kasse med pucken lyckas den kroniskt värdelösa jävla sopan vända åt fel håll och sedan göra PRECIS ALLT fel. Maken till jävla sopa! Nästan så usel att man misstänker sabotage. FAN! Norén har varit lika dålig hela tiden. Han sprattlade till lite under denna säsong och blev lite ”Cluben-bra”.
edenbrah Ridå. Sen att coachningen är obefintlig har vi redan lärt oss men när man i andra period har ett långt anfall i offensiv zon, varför i helvete skickar man in Norén + Rissanen? Vårt överlägset mest defensiva backpar i hela laget med make till noll puck känsla? Herregud
LaumannBingo edenbrah Och varför ändra PP från förra matchen?! Musse har uppenbart favoriter, icke professionellt
Nima Faktiskt läge att bänka Noren till nästa match. Jag struntar i statistik eller liknande örat, örnen, björnen eller vad fan han nu kallats på sistonde får ta sopans plats.
LGHGCG Stolpe ut jo fan. Men det räckte inte. Det är bara att kötta på som in i helvete på torsdag och framförallt på fredag när jag är på plats. Blir inte förvånad om jag blir avlägsnad från platsen om de förlorar😂
Cluben89 Stolpe ut ward var inget monster. Vi hade några riktigt bra lägen att göra mål men vi sköt mot honom istället för bredvid.
Metallica Jirpo Norén har varit lika dålig hela tiden. Han sprattlade till lite under denna säsong och blev lite ”Cluben-bra”. Precis. Norén var ju lagets sämst back redan i september. Det var han och bröderna Myrenberg som fick mig att tappa suget att gå på fler hemmamatcher.
Jirpo Nima Myrenberg får bli “riktigt bra” någon annanstans med. Han har stannat upp helt här. Klippt värdelös. En förlängning av honom kan enbart vara relevant om vi åker ut ur SHL
Jirpo Leksand är inne i zonen nu och kommer absolut inte förlora två matcher. Vi har allt i egna händer nu och skulle säga att tre poäng krävs mot Skellefteå, annars blir det kval.
LGHGCG Den som sitter och använder sig av svart magi kan sluta omgående🤌🏻 annars trycker jag ned en kycklingfot i halsen på den personen.
Nima LGHGCG Du har avsatt ngn månad av det liv för det här skitet (enligt dig sj on jag inte minns fel) men har känslor som on du följt det här 30 år. Var glad att du inte har massa år av magsår bakom dig. Men den här farten du håller nu skulle du varit inne på ngn låst avdelningen vid det här laget..Det är ingen som påkallar svart magi. Hela lhc är ett enda stort svart jävla hål.