Säg förlåt! jg av just den anledningen skiter jag i dem (förutom läggmatchen). För att hata ngn vill jag gärna att de ska hata mig. Det tror jag hv fan mer gör. Personligen av denna anledning hatar jag hv 71 och dif. Mer rivalitet. Sedan rent historiskt hatar jag Saik som slagit ut oss en miljard ggr.
Kjeppkinesen H Brask Haha! Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv, och då menar jag det! alfie Håller helt med. HV är bara roligt sorgliga, medan Brynäs är vidriga och framkallar hat i mig.
Säg förlåt! Dock hatar jag Brynäs sätt som alltid spelat filt. Widing var en jävel på att vara en fitta tex.
[raderad] Iom att de vann så ska kvällen spenderas med att kolla matchen i efterhand🫶🏻. Ta allt jag har min fru och mina barn jag klarar mig med alla i laget förutom Musse Håkansson.
P22 För mig är Vrana en av bästa i laget. Naturligtvis har man önskat mer av Vrana som borde göra mer mål. Men han gör så mycket annat ,skapar ytor för sig själv och andra. Ofta offensiv hot. Man ser att han mår så mycket bättre nu.
Pucken -5 till att vinna botten 6 (-1 sen förra omgången) -1 poäng till drömmen om playoff (+2 sen förra omgången) +6 poäng för att slippa Playout (samma som förra omgången) +8 poäng ner till sista platsen (+1 sen förra omgången) 9 poäng kvar att slåss om
DragskottsDan Hamna bredvid två brynäsare på R.. dom började prata och jag frågade om dom var från Gävle.. nä Norrköping var dom ifrån.. om man inte kunde hata två individer mer..🙄 Skön vinst! Alla poäng viktiga i detta läge
HNez Överallt när man slagit vissa lag i denna liga, så skrivs det “Ingen utanför Linköping tycker om LHC”. Jag kan inte för mitt liv förstå varför det är så viktigt för dessa att ha ett gäng plastsupportrar? Varför skulle man vilja ha massor av folk utanför sin stad som håller på laget? Jag har hellre en majoritet av folk som stått på betongen i Stånkan eller SAAB:en, ni vet, de som faktiskt vet vad det betyder att följa sitt lag. Inte ett gäng som håller på laget för “min pappa valde dem då de var bäst när han var grabb”, som enbart följer laget via TV och där man en lördagskväll som denna behöver kompromissa med att blippa över till Mello mellan varven.
Lurarivassen H Brask Efter att ofrivilligt ha spenderat en snabbis i Gävle i somras så konstaterar jag att det här exakt är vad Gävle är
toedrag alfie 100%. HV är ett lag som man gillar att hata. Brynäs är ett lag som jag bara hatar, de får gärna åka ur och aldrig komma tillbaks igen.
statistisk_urladdning Man blir så trött på media när matchartiklar bara pratar om att det skulle vara offside på 3-2, som om flera andra lag inte haft liknande situationer (även mot oss) nyligen. Offsides, missade icings m.m, tror även Brynäs gjort mål mot oss i år eller förra året efter en klar offside…
statistisk_urladdning Kjeppkinesen Jo, absolut! Just det, måste logga in på banken… min swish till domarn var över beloppsgränsen insåg jag nyss! 🤭