Kjeppkinesen Om Elie spelar så måste Lennström ligga i Palliativ vård. Smått obegripligt att den förstnämnda är tillbaka medan den sistnämnda fortfarande går “skadad”.
Rex Kjeppkinesen Du har börjat byta namn lika ofta som jag byter kalsonger. Jag tror på kontinuitet, både i det privata och på LHC. Med Musse Hålkalsong tar vi SM-Guld. Mark my words!
Kjeppkinesen Spelare som jag vill att vi bryter med: Lennström, Kovax, OJ. Spelare som jag vill att vi förlänger med:
PuckOut ””Strax över 6000 i dag”, säger LHC: s Daniel Björk Jonsson om den förväntade publiksiffran i eftermiddag.” Det tog fram till februari alltså innan folk tröttnade.
Helikopterplattan Elie tillbaka, mycket bra. Verkar som att mitt paket med skumma preparat importerat från Thailand kom fram utan problem.
Helikopterplattan [raderad] Nejnej så farligt är det inte, ska man skicka Säpo så är det dödsknarkarhuliganerna i WL som är prio
Kjeppkinesen Rex Du har börjat byta namn lika ofta som jag byter kalsonger. Jag tror på kontinuitet, både i det privata och på LHC. Med Musse Hålkalsong tar vi SM-Guld. Mark my words! Jag försöker förnya mig. Nån gång kommer jag träffa rätt, precis som Cluben.
Kjeppkinesen Tredje världskriget har startat, Elie är tillbaka och så Wassberg på det? Den här lördagen kan inte bli bättre.