Fantomen Kjeppkinesen Krantz har inte gjort någon glad sedan JVM heller. Sant. Men han spelar för en påse jordnötter i veckan och har ändå överträffat mina förväntningar inför säsongen. Men han kan såklart höja sig lite ändå.
Helikopterplattan Cluben89 Instämmer 110%, vi är ett stolpskott, ett missat öppet mål samt ett par riktigt bra räddningar av Iggy från att ligga under. Det är allmänhetens friåkning för Sadam Husseins favoritlag edit: stav2
Stolpe ut Iggy känns lite skakig idag. Men va gör det så länge stolpar o missade öppet mål inträffar. Han sparar sig till torsdagen match. Då spikar han igen helt.
[raderad] Kjeppkinesen Elies rygg lär nog göra ont, inte för diskbråck men för att han bär upp laget så jävla bra!
Kjeppkinesen Det finns inte en chans att vi tappar detta. Jag ringar in 3 poäng och så fångar jag dagen istället. På återseende!
KirunaBo Är det något jag lärt mig denna säsong så är det att inte ropa hej för tidigt. Det ser väldigt bra ut, håll i det här och utnyttja pp nu.
[raderad] Hunden tar det med ro, tills matte vrålar till så man ibland undrar om man behöver läggas in på psykakuten💅🏻 Update: lhc gjorde mål och hunden flög upp…💥