JofaTitan NorthLondonForever Det är nåt fint med supporterskapets självplågeri ändå. Nu ringde de från förskolan och lillpojken har också spytt. Osäkert om det är magsjuka eller den eventuella hjärnskakning han fått av att ramla från soffan och dragit bakhuvet i golvet. Blir en kul kväll det här. Mycket emotions och battles
NorthLondonForever JofaTitan Ikväll är du hardcore Cluben-supporter på riktigt! Lika bra de slänger in Wassbergs skrikande när Växjö gör 5-0 under en kastspya! Boom Swish Krääääääks! Hoppas allt löser sig och ni kommer ut på andra sidan!
JofaTitan SIFFET Hoppas inställningen på både toan och isen är att antigen tävlar ni eller så tävlar ni inte! Antingen spyr man eller så spyr man inte, i det JofaTitanska hemmet finns inget mellanting.
JofaTitan NorthLondonForever …och så lite “Sweeeeeeeeet Caroline” på det så har vi en full bingobricka. Tack, det löser sig alltid. Det är värre att vänta och våndas inför det som kommer än när det faktiskt drar igång.
Lukkinen JofaTitan …och så lite “Sweeeeeeeeet Caroline” på det så har vi en full bingobricka. Fuck me! Det hade jag glömt. HATAR verkligen den skiten!
HNez Ahopp, Växjö är i säsongens form just nu och vi har förlorat alla andra möten med dem denna säsongen, varav ett så hittade vi ett sätt att förlora trots 2 målsledning med 20 min kvar. Förväntningarna har nog fan inte varit lägre denna säsongen.
Mittzon Härlig forwardsida. Dumt att kräva att Shoreline ska vakna till när alla andra kedjor varit i koma i 45 omgångar men är väl Vrana och Shore om några som kan göra något.
JofaTitan Fan då. Jag har inte börjat spy än. Lutar åt att jag måste se matchen ändå. Jag förutspår en drömkväll med noll framåt, fem i röven och precis när den femte “sweeeeeet caroline” har klingat ut så rumlar det till i kistan och resten av kvällen/natten spenderas på toan.
Lukkinen Herregud! Varje gång något lag spelar sin snyfthymn är jag övertygad om att DEN är den mest patetiska i hela serien. Vafan händer?! Varför gör klubbarna så här?!
Lukkinen Och som introlåt spelar de dågon technodänga signerad DJ Kabanoss och Atjo. Känns verkligen “hockey”
W76X Satan vad trött jag är på Musses snack innan matcherna, matcha deras skate, visa emotions, spela inside hockey varje gång, Tyvärr ser man exakta motsatsen varenda matchdag