Nisse217 Hoppas lhc åker ur för så här kan vi inte ha det varje vår,må skit för dom behåller spelare som bara tänker på lönen skiter fullständigt I att se till att orka spela varannan dag,välj hockeyn eller sänghalmen valfritt
SIFFET LaumannBingo just nu tar ja nästan vem som helst: Pennan Jönsson Filander Karlin Kanske inte går o lösa någon men alla har mer erfarenhet en musse iaf!
Glutenfri013 Jahopp, ska Ljungh och co återigen säga till lokalmedia att man inte var där mentalt eller blir det nåt nytt påhitt den här gången?
P22 Tycker inte jag ser i spelarna att det brinner i dom att dom vill vinna. Visa vinnarskalle för fan.
Jirpo SargUt SargUt Ser framemot våran ”push” med 3 min kvar. …med en Kovacs som börjar komma igång. Han är nämligen som bäst när det hettar till i samband med slutsignal.
Nick73 Gör vi ett mål idag så är det ett steg framåt. Funderar ändå på matchen för att kunna bua ut skiten före, under och efter matchen.
Lukkinen Nick73 Första var inte mycket att göra åt dock. Där får inte boxen släppa in Gardinfan på det viset
DragskottsDan En sak som förvånar mig något grovt är varför man inte slängt om i kedjorna vid det här laget? Kanske inte gör saken bättre iofs men gör något för helvete
Metallica DragskottsDan En sak som förvånar mig något grovt är varför man inte slängt om i kedjorna vid det här laget? Musses hjärna pendlar mellan ”tävla”, ”åka griller” och ”spela på insidan”. Inga andra analyser får plats utöver dessa.
edenbrah Ljungh sämst på isen som vanligt, det är en sak som är säker. Svag i närkamper, aldrig en passning som går rätt & nått oerhört seg på grillerna