damphunden Mitt psyke har inte riktigt orkat ta mig till hallen många gånger den här säsongen. Ikväll blir det ändå jag själv som använder mitt säsongskort, men jag har inga större förhoppningar om att få uppleva någon glädje.
Rob Isac För ca 18 timmar sedan, ska vi gissa på 6500 någonstans? Svag siffra sett till att det är Leksand som står på andra sidan.
JofaTitan Rob Svag siffra sett till att det är Leksand som står på andra sidan. Vafan, är östgötapendeln inställd idag?
Metallica Rob Svag siffra sett till att det är Leksand som står på andra sidan. Stark siffra med tanke på hur fan det har sett ut på hemmaplan. Hade nog varit närmare fullsatt om laget inte hade skämt ut sig mot FBK och inkasserat ytterligare en torsk mot Rögle.
jg Metallica Stark siffra med tanke på hur fan det har sett ut på hemmaplan Någon gång måste även den tålmodiga Linköpingspubliken få nog, ofattbart att vi haft så fina publiksiffror, det är hatten av… 🙂
stahl jg Kovacs får gärna slå till med ett hattrick för att sänka dalmasarna, och då åker hatten av minsann.
SIFFET Upp till bevis ikväll med två raka hemmaförluster i ryggen, och om vi inte klarar att ta tre poäng mot bottenjumbon, då ställer jag in mig på kval.
HVåkerur jg Antingen använder man hemmaplan som en fördel eller så använder man inte hemmaplan som en fördel
Jocke Jinxbetta idag kanske? 1000 kr på Leksand borde innebära säker vinst för Cluben (eller åtminstone oavgjort).
Revoleddam Rätt säker på Leksandsvinst. Kanske säsongens viktigaste match, vilket betyder att de kommer bajsa ner sig. 2-4. I år är året Cluben kvalar.
Kallzon Dålig känsla inför matchen. Det är ju dock inte konstigt. Vi förlorar ju hela tiden på hemmaplan. Vore ju sjuk i huvudet om man sitter här och var säker på 3 poäng på förhand
Mittzon Ganska konstigt att Hedberg kan få ut relativt bra underliggande siffror från det där Leksandslaget. Sätt spelarna i en LHC-tröja och det hade blivit en handfull vinster. Skapligt vägskäl idag, antagligen på god väg mot att klara kontraktet vid seger eller inblandning i bottenstriden på allvar.
Helikopterplattan Tror på vinst, Musse har sagt att vi ska spela hårt och åka skridskor Zacke har fixat backslicket 114 gånger Mange har tittat snällt på backarna Stålis är inne på sin 18e kaffe