Undvek affektskriverier igår kväll.
Jag vill så gärna att vi ska hitta något att tro på och att Cluben ska våga satsa på kontnuitet någon gång. Men jag kan inte se någonting med det här som rättfärdigar varför tränartrojkan ska vara kvar. Kan någon av er det?
Grundserien är snart slut, vi är mer skadefria än vi varit sen tidig höst, vi har massvis att spela för och då presterar vi säsongens absolut sämsta hockey och torskar tre raka hemmamatcher inför välfyllda läktare.
Jag vet att det kan uppfattas som raljerande och jag vet att @TheDude kommer hugga som en kobra men nu börjar jag på riktigt hoppas att vi åker ur. Jag skiter fullständigt i om det tar 10 år innan vi är på benen igen och konkurrerar om uppflyttning. Det här skänker mig ingen glädje öht. Då försvinner iaf alla PJs skitkontrakt och ett helt gäng dökött på kansliet tvingas lämna så CJS får en ärlig chans att bygga nått nytt.
Fatta att vi nästa säsong troligtvis har i princip samma klåpargäng på isen, minus några (Rissanen, Shore) som faktiskt till och från gör det ok. Hand upp den som tror att vi plötsligt får ordning på 5 mot 5-spelet med samma lag och samma tränare nästa säsong?