P22 Myrenberg står som väntat! Hoppas fasen han gör sitt jobb nu. Han borde vara taggad och hungrig efter 3p
Fantomen Härligt! Kasta in en målvakt som inte stått en match på månader i det här viktiga skedet. Varför? Luktar torsk, men det hade det blivit oavsett antar jag så ingen skada skedd egentligen… 🤔 Med det sagt, motbevisa mig och spika igen nu Muren!
[raderad] Tänker ba så länge vi spräcker nollan så är jag typ nöjd, vill inte ha så höga förväntningar så man blir besviken.
Rob Debruyne Corren rapporterade live från träningen igår att Bernhardt var tillbaka i laget och gick in med Noren straxt innan 12 igår, och att Örhqvist troligtvis var den som hamnade utanför. Nyheten om bråket kom sedan framåt 15 tiden, så tror inte det är anledningen till att han nu hamnat utanför laget.
stahl Såg ett gäng grönvita röra sig mot arenan nyss. Ge dem en rejäl omgång idag och låt Bristedt och Tangnes gråta ut och släcka lyset efter matchen. Frågan är om ni får samma lätta målvaktsagerande med tre tavlor att spela mot idag. Tavelmålare Holm är på plats idag enligt AB Sport i alla fall.
Kjeppkinesen Coaches challenge Harnebring och leijonklo dömer. Varför är det bara idioter som dömer oss nu Har Sjökuken slutat?
NorthLondonForever 3 minuter spelade och redan 3 st riktiga indianare. Ge fan i att bjuda på så mkt när vi har pucken under kontroll. Blue passes blue Musse!