Sillen Mranonymous Stick härifrån allihop . Tränartrion åstadkommer inte ett skit. Står bara med händerna i fickorna. Obegripligt hur ett lag i SHL kan vara så totalt handlingsförlamade
Kjeppkinesen Den där energiinjektionen som skulle komma automatiskt av att kicka firma Pjårtensson verkar lysa med sin frånvaro.
Rob Man kommer ut och står för en otroligt svag andra, tre skott och inte först på en enda puck i princip.
Kjeppkinesen Och så ska han missa ett friläge för sjuttioelfte gången för den här säsongen. Nä! Nu ger jag upp!
Säg förlåt! Kjeppkinesen du har varit inne på det sj. Ser fan inte ens ut som om han kollar på mål när han skjuter. Bara nyper till o hoppas det sitter inom ramarna. Någon som ärligt tycker annorlunda? Tittar killen mot målet när han nyper till någonsin?
PuckOut 1-2 målet i slutet av första perioden blir helt avgörande. De får momentum och vi motsatsen. Jävla pissmål. Hur fan kan Myren stå, så jävla kass.
Lukkinen Om hela laget slutar spela efter att man gjort 2-0 borde ingen bli förvånad över att motståndarna vänder och går om. Ett helt lag havererar, en spelare får all skit
MrNebbiolo Lukkinen Fast om du ska ta två av tre mål får man väl ändå brösta kritiken? Både första och andra är ju dundertavlor.
KirunaBo Lukkinen Jag håller med dig, men det är väl just då man behöver en målvakt som kan göra det där lilla extra för att vinna. Som Igna har gjort. Jag kan inte ens minnas senast Myran vann en match åt oss som vi inte dominerade offensivt.
HNez Lukkinen snubben har inte gjort en enda räddning över förväntan. Inte ens nära när han är en gnutta skymd.
NorthLondonForever Lukkinen Han ligger på 81%, och ger allmänt ett osäkert och fladdrigt intryck. Det går ju inte att snacka bort. Att sen 20 utespelare är horribelt dåliga i andra är en precis lika stor del i haveriet.
HNez KirunaBo PREACH. Myrenberg gör idag inte en enda räddning som inte är helt klar sikt, alla puckar studsar ut och leder till långa anfall.