DragskottsDan Underbart med dryga 200 kulor i månaden på läktaren.. helt rätt beslut att bänka Berna men fan va mycket cash vi har utanför truppen🙄
LaumannBingo [raderad] Helt rätt blir bara onödigt stök att ändra om i kaptensgruppen nu. Fanten tar Lennströms A rakt av så det är mer naturligt
[raderad] Skaplig skillnad på backparen på pappret idag iallafall! Hoppas butthurt har gjort sitt sita byte i clubentröjan.
LaumannBingo [raderad] Eller så jobbar man med att få ordning på honom, dumt att ha 200k/månaden utanför truppen. På något sätt behöver man få ut mer av honom
P22 Jag har inte förväntningar på Fantenberg. Han har knappt spelat nästan på ett år så bara han kliver in nu är stort.
cremator P22 Jag förväntar mig att Fanten gör minst två mål, sänker Lodin, och pissar i Larmis vattenflaska.
Bowmore Intressant att se LL som center i fjärde och hoppas han är bra på att teka. Hade förväntat mig JJ där annars.
statistisk_urladdning Bowmore Han hade iaf 54% tekningsvinster sist i SHL i Örebro (23/24 när han spelade center dvs)
Rob Hoppas Hoffa eller Krantz trycker till lite extra om dom ser #71 vid planket, killen orsakade en helt jävla onödigt fraktur på er lagkamrat. Låt det smälla!
P22 Rob Rycler Krantz har en tendens nu att han försvinner under matcherna sista tiden. Det var mer fart i grabben i början. Hoppas han är mer hungrig nu efter uppehållet. Och alla är det också.
LaumannBingo P22 Så det brukar vara med juniorer/nya spelare därför man inte ska dra för stora växlar första matcherna
HNez Noll förväntningar idag, tyvärr. Vi är aldrig bra efter uppehåll. Hoppas bara Fantenberg håller.
statistisk_urladdning HNez Matcherna efter första uppehållet i november var ju då vi kom igång. 6-1 mot Leksand följt av seger 0-1 borta mot Färjestad och fyra av fem segrar inklusive dessa.